Jeg er SÅ stolt.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Tillykke, hvor dejligt!
    Vi er også lige så stille begyndt at pille bleen af den store på 2 1/4, det går sådan lidt op og ned. Hun tisser gerne på potten, men har da også haft et par uheld. Men vi har ikke travlt, og vil hun have ble på, så får hun det.

Kan godt forstå du synes det er dejligt!

/Rikke -med to (det meste af tiden) blebørn!

hedegaardhedegaard
    Medlem

Vores store pige som nu er blevet 5, smed bleen da hun var 2 år og 1 måned. Hun har aldrig haft “uheld” om dagen, og kun et par stykker om natten. Hun styrede det fuldstændigt selv, og vi spurgte aldrig om hun ikke lige skulle på toilet.

Så har man jo altså nogle forventninger til nummer 2. Men selv nu da hun var fyldt 3 og startet i børnehave, viste hun overhovedet ingen interesse for at komme af med bleen. Hun kom ikke engang og sagde det, hvis hun havde “lavet” i bleen.

Men for godt 14 dage siden bestemte jeg mig for, at nu skulle det altså hve en ende. Så når hun kom hjem fra børnehave kom bleen af. De første dage var der en del uheld. Man det blev mindre og mindre. Og i denne weekend har hun slet ikke haft nogen uheld.
    Idag kom hun så hjem fra børnehave med den samme ble som hun blev afleveret med.
    Så jeg synes med rette at jeg kan være stolt af hende.

Vi kan også mærke på hende, at hun selv er stolt af det. Det er så dejligt.

Hvor bliver det dejligt kun at have ét blebarn igen.

Knus Annette.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.