Skal vi ikke have lidt gang i tasterne????

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Skal vi ikke have lidt gang i tasterne????

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    hedegaardhedegaard
    Medlem

Hej.

Der har godt nok været stille herinde de sidste dage.
    Ja, jeg ved det godt. Jeg har heller ikke selv været for aktiv på det seneste.
    Jeg har været travlt optaget af at sætte værelse i stand til Johannes. Og idag flyttede han så ud af soveværelset.
    Det er noget jeg har glædet mig til i et stykke tid.

Jeg er for vildt i søvnunderskud. Når ungerne endelig sov, var det jo med at få spartlet, sat filt op, få malet osv.
    Igår skulle jeg så lige have malet fodlister, dørgerigter og vinduestilsætning. Så klokken blev 2 inden jeg kom i min seng. Klokken 6 var ungerne klar igen. Jeg ved ikke hvor jeg får kræfterne fra, jeg er så skidetræt, men alligevel lykkes det mig gang på gang at komme igennem en hel dag.
    Johannes har sådan en sensor påmonteret, så hvis han ligger i barnevognen og sover, så vågner han, hvis jeg lægger mig for at få en lur.
    Det er skideirreterende aldrig at kunne få en lur i løbet af dagen.

Nå, men det ville jo nok hjælpe, hvis jeg kunne finde ud af, at komme i seng om aftenen.

Annette – med kæmpe affaldssække under øjnene. (GAAABBB)

Anonym
    Gæst

en du er!!!!! Men det er fa…. også en fejl for imorgen skal vi på tur med mine forældre og en del af turen går altså til Ikea.
    Det kræver altså et vist overskud synes jeg nok.
    Men jeg er sådan lidt mmmmm-agtig for jeg tror at min real life mødregruppe er ved at dø og det synes jeg egentlig er lidt trist. Gruppen fra min store pige ( 5½ år) ses stadig et par gange om året.
    Hun var “i skole” for første gang i denne uge – ½ time en aften med sin kommende lærer og de andre unger men hun syntes godtnok at det var stort……..og jeg kunne ha tudet hele aftenen.
    Vi har lige ordnet spisestue men her var det Kristoffers far der tog hele arbejdet og jeg nussede rundt med ungerne – drønhyggeligt og jeg blandende mig KUN når jeg kunne se at han ikke kunne finde ud af det………………………………( hehehe – selv min far syntes at jeg var strid!) Men hvor er det flot når der er nye vægge og nyt gulv og nyt loft og nu venter vi bare på de sidste af vores møbler.
    Men det største som er sket her, er at vi jo købte en vikle og vi har lært at bruge den. Bare jeg dog havde kendt til det da min pige var lille. Det er en dejlig måde at ha baby med sig og i nogle tilfælde er det vildt meget lettere end barnevogn eller andet.
    Så her går det vel egentlig rigtig godt…….men vi har jo ramt feriesæsonen og Irene er vel ved at blive stanget af en elg og Nanna af en kamel – der skal nok komme gang i siderne igen.
    KH Lene

Anonym
    Gæst

Det var da pudsigt….. Her har Fie også en sensor i barnevognen der troligt registrerer når moren ligger på sofaen, og lukker øjnene et halvt sekund…..

Finder du en metode til af afmontere en sådan sensor, hører jeg gerne nærmere…..(-:

/Rikke

Irene1667Irene1667
    Medlem

Så de kan bare komme an, og prøve at stange mig, fordi jeg tror ikke på at de findes. Nu har vi haft hus i sverige i 1½ år, og jeg har endnu ikke set EN eneste elg!!!!

BTW var jeg i IKEA i Gentofte i dag… Jubiii, ÆÆÆLSKER IKEA!!! (-og vores nye skoskabe…)

Irene.

nu4mornu4mor
    Medlem
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.