Pyh…. Jeg er så træt idag.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Pyh…. Jeg er så træt idag.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej Annette

uh, det lyder da som et træls døgn du har været igennem. Jeg håber at den største pige snart vil få det meget bedre… Her kender vi alt til øreproblemerne, da Lukas har fået sat dræn i 2 gange allerede (han er lige fyldt 3)

Held og lykke med fødselsdagen i weekenden

Kh Hanne og Maja, der nu virkelig skal ud at sove…

hedegaardhedegaard
    Medlem

Vi holdt fødselsdag igår. Mellemeren blev 3 år. Jeg tror det er fuldstændig ligemeget, hvad man giver hende. Hun havde ikke haft nogen ønsker, men blev helt vild glad for det hele.

Jeg havde migræne igår eftermiddag og aften, så jeg var nok lidt kedelig. Jeg gik i seng, så snart gæsterne var ude af døren. Og heldigvis for det, for kl. 3 startede sirenen fra den stores værelse. Hun havde ondt i det ene øre, det øre hvor hun ikke har dræn i. Kl. 6 sparkede jeg manden ud af sengen, og så snuppede jeg lige en ekstra time.

Vi har en tid ved lægen om en time. Jeg håber at hun får pencillin, så hun hurtigt kommer ovenpå igen. Hun er helt slap. Ligger stille og slapper af, for så en gang imellem at græde, fordi det gør ondt. Jeg må hellere gå tidligt i seng i aften også. Vi får nemlig huset fuld af fødselsdagsgæster i morgen aften.

Annette

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.