Sommerbukkens død. OT

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Sommerbukkens død. OT

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    hedegaardhedegaard
    Medlem

Vi har det stille herhjemme for tiden. Onsdag hentede mine forældre pigerne, for at tage dem med på camping. Jeg skal så hente dem i morgen.
    Så der har kun været Johannes at finde barnepige til, og det er ikke noget problem, så nem som han er.

Bukkejagten gik ind i onsdags, så vi har været afsted morgen og aften de sidste både onsdag og torsdag. I morges valgte jeg altså at blive i sengen, jeg er nu engang ikke morgenmenneske.

Det er så skønt, at sidde og nyde naturen. Så mange lyde og som regel også mange dyr at kigge på.

Men hva’, jeg skød bukken allerede onsdag aften, så jeg kan roligt tage en slapper herhjemme.

Jeg tror at vi skal have grillet dyreryg, når vi fejret Helenas 3 års fødselsdag næste uge.

Bare lidt fra vores hverdag.

Annette

Anonym
    Gæst

og det smager sør’me godt!!!!
    God appetit!
    KH Lene

Irene1667Irene1667
    Medlem

Tror jeg skal i seng nu, fordi jeg læste det som sommerBUKSENS død, og tænkte at her kom nok et af de knap så stuerene indlæg…
    -og efterfølgende: buksejagten. -og tænkte at du da godt nok var struktureret shopper sådan, at sørge for pasning i længere tid af børnene, for et par sommerbuksers skyld… Hmmm

Tillykke med træfningen (Hedder det det?) -og, ja mums kunne godt klare at skulle spise sådan en… 🙂

Irene -der nok liiiiiiiige skal i seng NU…

nu4mornu4mor
    Medlem
    nu4mornu4mor
    Medlem
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.