1. tand mm………..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 1. tand mm………..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Irene1667Irene1667
    Medlem

Jamen tillykke med tanden, og knæk og bræk til Sako 🙂

KH
    Irene

hedegaardhedegaard
    Medlem

Den 2. maj fik Johannes sin første tand. Han er den af vores 3 unger, som blev ældst inden tandbrud.

Når Johannes vågner af sin formiddagslur, smider jeg ungerne i bilen, og kører til Ejsing Camping. Der skal vi have frokost hos mine forældre, som lige tog på lang weekend.
    Når det bliver lidt mere sommer, vil jeg også afsted med campingvognen. Jeg gider altså ikke så længe det er så koldt.

Manden bliver hjemme idag, og gør sig lidt nyttig. Han arbejder altid, så det er ikke så meget han får gjort herhjemme omkring. Men idag får han så ro til at få gjort en masse.

Helena er jo startet i børnehave i tirsdags. Det er hun helt vild med. Og vores lille pige er total forandret, hun er blevet rigtig glad (og drillesyg), og det største + er, at nu kan far også bruges igen. Han har ellers været total yt siden engang før jul. Jeg krydser fingre for at det fortsætter som nu.

Og ryste, dirre og bide negle. Vores lille guld-vovse Sako, skal til sin første schweiss-prøve i morgen. Det bliver SÅ spændende.
    Det tørre vejr har desværre gjort, at forholdene ikke er de bedste.
    Så vi håber på lidt regn natten til i morgen.

Hov, det blev vist lidt langt. Men pyt, der er jo ikke så mange nye indlæg at tygge sig igennem herinde lige for tiden.

Annette

nu4mornu4mor
    Medlem

Og at far er kommet ind i varmen. Det var da dejligt.

Jeg synes mine er blevet store og meget tilfredse med at starte i børnehave og få nogle udfordringer.

Mine børn får ikke tænder før de bliver ca 1 år og Søs tegner ikke til at være nogen undtagelse.

Med fare for at gentage mig selv elsker jeg indlæg om hverdagen. Så tak for det.

Nanna

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.