Hvor længe skal den stakkels dreng have flaske.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Hvor længe skal den stakkels dreng have flaske.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    hedegaardhedegaard
    Medlem

Hej.
    Jeg har ligget i sengen idag med et monster migræneanfald. Dobbeltsidet – kan ikke huske om jeg nogensinde har prøvet det før.
    Først havde min svigermor Johannes. Da hun så afleverede ham igen fordi hun skulle noget, ja, så ringede jeg altså efter min moar.
    Jeg kunne slet ikke fungere. Ringede til lægen, som ordinerede to smeltetabletter til den nette sum af kr. 155,-. Og sagde, at så måtte jeg ikke amme det første døgn.
    Det er ikke noget problem tænkte jeg, Johannes har jo før taget flaske når han er blevet passet. Men han vil altså ikke have flaske når jeg er i nærheden. Så jeg gik i seng igen, og min mor fik ca. 100 ml. i ham.
    Kl. 11 ammede jeg ham, kl. 15.30 ca. 100 ml, kl. 18.30 ca. 150 ml, kl. 22 ca. 50 ml. Så jeg er spændt på hvornår han vil have noget at spise i nat. Jeg synes ikke at han har spist nok. Men jeg ved jo ikke hvor meget han får når han får bryst.
    Men jeg synes også at et helt døgn lyder af meget. Så længe går der vel ikke før Pillen er ude af kroppen igen.

I morgen skal han til lægen og vaccineres og have sin 5 mdr. undersøgelse. Og over middag må han så få babs igen.

Annette og Johannes 270906

Anonym
    Gæst

Håber hovedet har det godt igen! Mon ikke du har fundet svar på dit spørgsmål?! Men ellers kan du søge oplysninger om medicinen på http://www.medicin.dk. Ellers ring til vagtlægen, og i dagtimerne apoteket, de ved faktisk ret meget og har en farmaceut der kan hjælpe med det helt specifikke!
    Camilla.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.