Lidt forskelligt.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    hedegaardhedegaard
    Medlem

Nu har jeg altså taget liften af barnevognen. Johannes er efterhånden blevet 4½ måned, og kunne til sidst næsten ikke være i liften længere. Pigerne lå ikke ligeså længe i liften, men det er ligesom om at jeg ikke har så travlt med at gøre ham stor, måske fordi han højst sandsynlig bliver mit sidste barn.
    Pigerne begyndte også med vælling og grød da de blev 4 måneder, mens han stadig kun får bryst.

Han har lige været syg. Snot, hoste og 40 i feber. Mens feberen var så høj, sov han i døgndrift. Vågnede engang i mellem for at spise og sov så igen. Var ved lægen med ham, og så røg han på pencillin i en uge.
    Den uge han var syg nåede han at tabe sig 400 gram.

Igår ringede de fra den stores børnehave. Hun er ved at lære at cykle uden støttehjul, og er faktisk også ret god til det. Men så havde hun så travlt med at kigge ned, at hun ikke så en vogn hun havde retning imod. Så hun kørte i vognen og hamrede munden i en jernstang.
    Vi var en tur omkring tandlægen, som kiggede på det og tog et billede.
    Hendes overlæbe er nu gigantisk stor. Jeg kommer til at smile hver gang jeg kigger på hende. (Er jeg så en dårlig mor?)

Lige nu går vores lille fede sorte 12 uger gamle labrador-hvalp rundt ude i haven, og ødelægger mine blomster.
    Men så tisser han da ikke herinde så længe.

Annette og Johannes 270906

missmothermissmother
    Medlem

Hejsa

Ja det sker så meget så hurtigt lige for tiden.

Herhjemme blev Kasper taget ud af liften inden jul, da han simpelthen ikke sov ret lang tid ad gangen i den og det hjalp lidt at komme i barnevognen uden og det samme gjalt babysengen.

Vi er heldigvis styret udenom sygdom indtil videre men tror det er fordi storesøster på 5 år er stoppet i BH. Óg så tager Kasper på i sådan en fart at hans bukser snart er for smalle og størrelsen efter er bukseben og ærmer for lange …men hvad han trives heldigvis.

Man siger altid drenge er mere sene til tingene end piger men her følger Kasper indtil nu trit med tøsernes udvikling i 5½ mdr. alderen.

Og NEJ DU ER IKKE EN DÅRLIG MOR – tror alle os med store børn har oplevet episoder hvor vi har smilet eller storsmilet af vores børns udseende efter en bestemt hændelse. Vi er begyndt at tage billeder af børnene til deres “barnets bog” hvor vi så også lige fortæller om hvad der skete siden de kom til at se sådan ud.

MVH
    Rikke og Kasper 260806

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.