Er åbenbart omvandrende infektionsmagnet!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Er åbenbart omvandrende infektionsmagnet!!!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Irene1667Irene1667
    Medlem

TIl 8 ugers tjekket tog lægen lige nogle prøver, da jeg stadigt har lidt udflåd.

Fik svar i dag: Jeg har streptokokker i skridtet, og skal have penicilin -igen, -helt ærligt!!!

Hvor mon det kommer fra, har aldrig haft sådan noget før, mon det er noget jeg har reddet mig på hospitalet?

Nå ja, det her bliver jeg da i det mindste ikke “døv” på det ene øre af i 2 uger… -håber jeg 😉 Men nu får jeg sikkert svamp af penicilinen, kan nok ikke få penicilin 3. gang på 2 måneder uden at blive “ramt” nu… -og jeg må ikke få den piller -der virker mod svamp, sagde lægen lige, fordi jeg ammer, så kan jeg købe canesten… -som om det nogensinde har virket!!!!

ÆV BÆV.

Hvad fanden skulle man også ha børn for??? -Nå ja han er jo skidesød og ligger her og griner (uden lyd endnu) når jeg synger for ham eller kysser ham…

God dag til alle

kh

BakterIrene

Øv, det lyder virkelig irriterende. Jeg har hørt om en anden som oplevede det samme efter en fødsel, men jeg tror ikke at der gik to måneder før hun opdagede det. Håber at du snart kan få en ordentlig behandling af det…

– Hvis du har lyst til en café tur med mig og Anton i løbet af ugen, kunne det være yggeligt 🙂

Knus og god bedring
    Aviaja

nu4mornu4mor
    Medlem

Jeg har fået rigtig krillerhoste og snot der render ud. Min bækkenbund er sgu helt til rotterne. Overvejer at købe aktier i Teena. Ynkelig.
    Og måske tampax til næsen.
    Ja ja er det ikke bleer er det vores forfaldne kroppe.

nanna

Irene1667Irene1667
    Medlem

Ja jeg havde ikke opdaget noget, troede det var normalt at føle sig sådan lidt “hævet” efter en fødsel og det var ikke meget udflåd, men alligevel, syntes det var lidt mystisk at det blev ved at “rende” når nu alle andres var holdt op…

Men det er så åbenbart ikke normalt, -godt at man skal til 8 ugers tjek, men alligevel dumt at det ikke er før, så de kan ta sådan nogle infektioner i opløbet, er da egentligt lidt lang tid at rende rundt med det.

-klinikdamen forklarede det forresten ret sjovt, hun sagde, at det var samme bakterie som gav ondt i halsen… Min konklusion er så, at jeg åbenbart har halsbetændelse i skridtet… hmm man bliver udsat for lidt af hvert 🙂

og så har jeg så fået 21(!) piller mod det… De er KÆMPESTORE til gengæld har de en markant eftersmag!!! Jubii, og der stinker af penicilin på vores WC når jeg har været der og det samme gør Elliott’s bleer igen!

Livet er vel nok skønt!!!

SmellIrene og SmElliott

nu4mornu4mor
    Medlem

ja så blev det Søs tur til at blive snottet for første gang i sit liv. Det irriterer damen en hel del. Så når hun skriger kan hun ikke få vejret og så står det ud i den anden ende. Så hun skulle nok også lave nogle knibeøvelser.
    To af de store piger hoster også og så selvfølgleig manden. Åh så ynkelig han altså er. Jeg mener vi er fem her i huset der skranter men han er nærmest ved at dø.

Nanna (snart med aktier i hostemedicin, papirslommetørklæder og uldhuer)

quantumquantum
    Medlem

Har været igennem en influenza med så voldsomme hosteanfald at jeg kastede op et par gange. Så den fornemmelse af bækkenbund jeg var ved at fange er da helt forsvundet igen. Satster bare på at der er lidt der holder igen, så jeg ikke tisser i bukserne 🙁

Anja

Irene1667Irene1667
    Medlem

Elliott havde en tur med snot i sidste uge, det er næsten væk nu.

Vi har en snotsuger fra Føtex, den er altså god, når han ikke har kunnet få luft eller har haft svært ved at blive ammet. Saltvandsdråber fra apoteket har også virket, så vi kom ret “let” igennem det, selvom vi, som forældre ikke syntes det var sjovt, at vores første lille pus var skidt tilpas…

God bedring til alle
    Irene der kniber og kniber til skridtet er helt ømt…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.