Termin i morgen – hindeløsning – zoneterapi/akupunktur

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Termin i morgen – hindeløsning – zoneterapi/akupunktur

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej Annette
    Jeg har som du termin imorgen, og timerne og dagen føles for tiden som uger! Alt står stille og jeg har jo ingenting arrangeret for jeg havde da håbet jeg havde født senest idag. Vores datter blev født tidligt om morgenen da jeg var 39+6!!

Jeg skal til jordemoder imorgen og jeg håber meget at hun vil give mig et “membrane sweep” som de kalder det her i England. Jeg læste at 50% af dem får får løsnet hinder føder indenfor 48 timer. Så det er desværre kun halvdelen det virker på, men har jo lov til at være en af de heldige. Var det slemt at få løsnet hinder?

Jeg har som dig, totalt mistet energien, mad er virkelig på lavblus og eftermiddagene far min datter kommer hjem kl 13 og til min mand kommer hjem 18.30 er bare lange. Fik heldigvis en god nattesøvn og tænker hele tiden at imorgen ved denne tid kan det hele være ovre, men hvem der bare vidste hvornår, så var det lidt nemmere at forholde sig til!!!

Held og lykke med det hele, jeg vil meget gerne høre om zoneterapi har nogen effekt!!

Knus Gitte – også 39+6

hedegaardhedegaard
    Medlem

Hej.

Jeg har termin i morgen, og var imorges ved jdm.
    Hun foreslog selv hindeløsning og den var jeg da helt med på.
    Hun havde ondt af mig, da jeg næsten ikke kan gå mere pga. bækkenløsning. Det hjælper lidt at der er nogen som har lidt medlidenhed med én.
    Hun sagde at jeg var 2 fingre åben og meget moden.

Efterfølgende havde jeg en tid hos den lokale zoneterapeut/akupunktør.
    Så nu håber jeg at der begynder at ske lidt.
    Jeg er efterhånden gået helt på standby. Jeg får slet ikke lavet noget længere. Igår sov jeg 2½ time over middag. Og den eneste grund til at jeg får lavet mad, er at pigerne på 2 og 4 jo skal have noget at spise.

Annette 39+6

hedegaardhedegaard
    Medlem

Hej Gitte.

Jeg synes ikke at det gjorde ondt.

Nu håber jeg bare på at plukveerne bliver til mere.

Annette

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.