Min seje søster…..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Min seje søster…..

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    hedegaardhedegaard
    Medlem

Hej.

Den 18. september sidste år fødte min lillesøster tvillinger i 23. uge. De døde kort efter fødslen da de jo var alt for små.
    Min søster og hendes mand kom heldigvis hurtigt ovenpå igen, og efter et par måneder var de klar til et nyt IVF forsøg. Denne gang blev der kun sat ét æg op, og hun fik termin d. 12. oktober.

Kl. 5.45 i morges fødte hun så sin datter hjemme i sengen. Det gik så stærkt at de ikke nåede at komme afsted. Der blev sendt en jdm. som dog først nåede frem 5 min. efter at min svoger havde taget imod sin datter.

Så skulderklap herfra til min søster, som åbenbart har en svaghed for at føde den 18. september.

Annette 38+5 (Og selvom jeg gerne vil have det overstået, så venter jeg ihvert tilfælde lige til imorgen)

Anonym
    Gæst

Du milde!!!! Hun må da blive overtroisk af det der. Hvor er det dejligt at høre når noget går godt efter at ha været skidt.
    KH Lene

Anonym
    Gæst

Det var da den skønneste besked jeg længe har læst.

Lidt specielt at de lige rammer den samme dag, så kan sku godt få en fornemmelse af, at der er mere mellem himmel og jord.

Fantastisk fødsel, håber du får lov at vente til imorgen 🙂 så I kan nå at nyde din søsters barn og ikke mindst at børnene får hver deres fødselsdag.

Knus Janni
    Hornbek, Christian & Signe 14/7 06

Anonym
    Gæst

Hej

Hallo da også, hvor var det dog dejligt at læse. Skønt at det gik godt denne gang.

Tillykke til den lille familie og held og lykke til dig.

Hilsen

Jette

Willock79Willock79
    Medlem
    Sacha1Sacha1
    Medlem

Hej Anette!

Dejligt for din søster at det gik endelig godt og super dejligt for hende at du er så sød en søster!!!
    Det er fedt når man elsker nogen så højt!

Knus Sacha 41 + 5

molly23molly23
    Medlem

hold da op… tillykke med hende… det lyder som en historie min mor lige har fortalt mig om idag… hun bor i lemvig og der bor bedstemoren.. det skulle vel ikke være jer????
    samme historie så jeg ville lige tjekke… det kunne jo være
    molly 34+2

hedegaardhedegaard
    Medlem

Vi kommer fra Lemvig hvor vores forældre stadig bor. Min søster bor i Skalstrup nu og jeg bor i Vemb.

Fødslen tog 3 timer fra den første lille ve, til Matilde var ude.
    Vi har været i Herning og kigge til dem i eftermiddag. Nej hvor er hun sød.
    Jeg havde helt glemt at de er så små når de kommer ud.

Annette 38+5

molly23molly23
    Medlem

hvor skægt.. og endnu engang tillykke.. tænkte det nok at det var jer.. min mor er så lige flyttet til thyberøn, men var til housewarming med din mor i sommers hjemme hos mine forældre… det var rigtig min mor sagde at det var en lille mathilde… tror bare ikke at vi har mødtes.. men du må hilse på skrænten fra marianns datter camilla når du snakker med dem.. hehe hvor er vedrden lille…
    glæder mig til at høre om din fødsel…

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.