Øv for en morgen…..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Øv for en morgen…..

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    hedegaardhedegaard
    Medlem

Min mand var tidligt oppe imorges, da han skulle i børnehaven.
    Døren fra gangen til garagen stod åben, men det kunne sagtens være en hund, der skulle ud i løbet af natten.
    På vej ud på terrassen efter haveslangen, sparker han han døren i til våbenskabet. Mærkeligt, den havde vi da ikke været i igår.
    Han henter haveslangen og går tilbage gennem garagen, om foran huset for at smide haveslangen på traileren, der er koblet bagefter hans nye bil (han havde hentet bilen torsdag aften).
    ??????
    Men hvor fanden er bilen?
    Og hvorfor var fordøren egentlig ikke låst?
    Tilbage til våbenskabet for at konstatere at der manglede to våben, til en værdi ialt af ca. kr. 30.000,-

Jeg ved 100% at jeg låste døren iaftes inden vi gik i seng. Så teorien er at en er kommet ind igennem hundelemmen i garagen.
    Er fortsat ind i vores gang, har taget nøglen til våbenskabet og bilen. Har nupstet de to våben, har låst sig ud af fordøren og er kørt i min mands nye bil med traileren bagpå.
    Desuden havde min mand, som er selvstændig, lige fået det meste af sit værktøj lagt i bilen fredag morgen.

Hvem sagde at det er kedeligt at bo i en lille by i det vestlige jylland?
    Det er kun få måneder siden at vi vågnede midt nat, ved at der blev kastet belægningssten gennem to af vores vinduer.

Heldigvis har han fået lov til at hente sin gamle bil, så han har noget at køre i indtil videre. Vi håber at politiet hurtigt finder bilen igen, og helst uskadt.

Annette 20+3

Anonym
    Gæst

ØØØØVVVVV hvor en bitter roulade. Håber i finder den lømmel.

Kh Line 23+1

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.