Jeg krydser fingre Balousse.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Jeg krydser fingre Balousse.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Nu er blodprøven taget, så er det bare at vente. De ringer ml. kl. 14 – 18 med et svar. Men der er stadig brunt udflåd. Det er egentlig sådan lidt uhyggeligt – jeg går bare og venter på enten en spontan abort eller at jeg skal opereres.

hedegaardhedegaard
    Medlem

Hej Balousse.

Jeg venter med spænding og krydsede fingre på at høre hvad besked du får fra blodprøven i eftermiddag. Jeg håber at resultatet bliver positivt.

Hedegaard

Anonym
    Gæst

Har fået svar på dagens blodprøve. HCG er faldet til 31, så det er formentlig på vej væk af sig selv. Trøster mig med, at det efter alt sansynlighed ikke sidder forkert. Det er lidt hårdt, da jeg jo inderst inde havde et spædt håb….. Skal have taget en blodprøve igen på tirsdag – blot for at sikre, at det er helt væk.

hedegaardhedegaard
    Medlem

Det er godt at det er på vej væk af sig selv. Så slipper du nok for en lang træls periode, hvor du ikke ved hvor du står.
    Jeg håber at det snart er overstået, så du kan komme igang igen.
    Jeg krydser fingre for, at du snart står med en positiv test, med en efterfølgende sund graviditet.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.