Nr. 3 – skal/skal ikke?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 Nr. 3 – skal/skal ikke?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Stort dilemma…..eller hva? Næste endnu større problem hos er, at min mand ikke er vild med tanken og jeg er, må jeg nok erkende -klar på nr. 3.
    Jer med 3 – hvordan er det? Jeg synes jo ikke det er “hårdt hårdt” med 2 unger, selvfølgelig er der mange ting især om eftermiddag/aften – men det er da det samme om der er 2 eller 3, jeg mener de skal have mad og i bad, ikk? De store bliver også størrer osv.
    Andre med samme overvejelser?

svea2004svea2004
    Medlem

Jeg har osse de overvejelser. Kan mærke mine æggestokke rykke, men eftersom vi bor i milano pt, og jeg ikke orker at føde på italiensk maner, er planerne naturligt lidt længere ude i fremtiden. Kan mærke, jeg ikke er helt færdig m at få børn, og omvendt, så sys jeg osse, at friheden, der venter lige om hjørnet, når kids er bare liiidt større, synes meget attraktiv ;o) Men mine børn har som kombi trukket tænder ud, så det påvirker helt sikkert osse beslutningen.
    Argh, ved ikke… Hvis du virkelig, virkelig brænder for det, så tror jeg ikke, du kan tænke dig praktisk ud af det. Så må du bare gøre det :o)

4evermor4evermor
    Medlem

Havde de samme tanker som dig 😉 men jeg har meget hovedkulds bare kastet mig ud i det og jeg har ikke haft så meget tid til at tænke … jeg er 35 og min mand er 38, så det skulle efter vores mening være nu eller aldrig 😉 Og det blev så NU 😉

Nogen gange tror jeg bare, at man skal lade være med at tænke så meget over det .. når først børnene er der, indretter man sig helt naturligt efter det … og som du selv siger, de bliver bare lynhurtigt store og selvhjulpne.

Held og lykke med beslutningen. (som jeg heldigvis har overstået ;-))

Kh Trine

Anonym
    Gæst

Hejsa…
    Bare lige lidt indblanding fra en med 3 børn..
    Det er det bedste vi nogensinde har gjort. Vi skulle bestemt ikke have mere end 2 børn, men vores lille lækre ‘smutter’ er bare så nem og skøn og dejlig…
    Og nej, det føles ikke som en voldsom øgning i arbejdsmængden omkring bad, mad mm. Men økonomien er så et helt andet dilemma!!!!

Kh Freddi

Anonym
    Gæst

Fra MT4. Vi skulle også kun have to. Men så skulle vi da lige ha nr tre, først var min mand også klar på kun to, men efter lidt ,tænk, så synes han det ku være helt fint med nr tre. Selvfølgelig er der noget der er mere besværligt men så er der også andre ting der bliver nemmere. F.eks, at ungerne har hinanden, den yngste bror har og lære stadig mange ting af sine storebrødre. Jeg skrev MT4, for i nov 06 fik vi endnu en planlagt, denne gang en pige. Og selvom hun er helt speciel. Kan vi mærke at man tager mange ting lidt nemmere fordi der er flere, til at være der og give opmærksomhed. Jo de bliver større vores ældste er 14 det er en hel anden spændende tid. Håber i finder ud af hvad der passer jer. To eller tre. Knuz MT4.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.