Godt Nytår!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    4evermor4evermor
    Medlem

Mor og far havde en dejlig, hyggelig aften med gode naboer. Mor blev lidt for gode venner med en grøn gajol, så har lidt ondt i “bær´et” i dag 😉

Alexander må have vist, at mor og far trængte til at hygge sig, for kl. 19.30 var han allerede putte-klar og sov, ja hold nu fast! helt til kl. 09.30 !!!! Jow, jow, han er skam “godt opdraget” dejligt at sove længe, når man var kommet sent i seng (kl. 03.00)

Håber I andre er kommet godt ind i det nye år.

Trine

Anonym
    Gæst

jeg har ingen tømmermænd, til gengæld fik jeg mens lige før jeg gik i seng igår. Tak for det – godt nytår. Så årets første dag er primært blevet brugt til at snerre af familien. Skøøøøøøøøøøøøøn start :o)

Anonym
    Gæst

Lærke holdt sig vågen til ca 22 – ingen grund til at gå glip af festen, bare fordi man kun er 1½…. Og da det så blev midnat, og raketterne larmede, vågnede Lærke og var vågen til 1.30. Jeg skulle på arbejde 7.15, så der var ikke meget søvn til mig. Suk. Er træt træt træt nu…… zzzzzzzz……………

Men godt nytår til Jer også.

Maria

Anonym
    Gæst

Og SÅ skal der endelig pilles julepynt ned.

Yeaaah.

kh I

Anonym
    Gæst

Tak, og i lige måde.
    Vi tilbragte nytåret i Lissabon, hvor Nikolaj fik feber, var megasnottet og lunger der lød som dampmaskiner, så efter en hurtig middag var det hjem på hotellet, hvor vi alle sov dejligt kl. 22. Så ikke så meget nytårsfestligheder her. Fik dog lige lidt kransekage og Asti. Fyrværkeriet blev set på TV over morgenmaden, og dronningens nytårstale læst i avisen i aftes.
    Forsøger nu at få fat i lægen, for synes lige Nikolaj skal lyttes på. Hvorfor skal det være så svært at komme igennem til lægen????

Pernille

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.