Han sagde: “Moar”

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 Han sagde: “Moar”

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Nytårsaften, Nikolaj havde feber og var pjevset. Han sad hos min mor, og pludselig rakte armene ud mod mig og sagde det mest fantastiske ord: “moar”. Det var et meget rørende øjeblik, fik helt tårer i øjnene. Hvor jeg dog elsker den lille fyr.
    Men så har han heller ikke sagt det siden. Men det kommer nok, og i mellem tiden, så tænker jeg på det lille øjeblik, som jeg aldrig glemmer.

Pernille

Anonym
    Gæst

Der havde jeg nok også fældet en tåre, Pernille. Tillykke med titlen!

Adam siger både far, farfar og morfar – og hvad så med mig? Mor? Nej – Iiiiiiiiiiiidaaaaaaaa!

Tak, søn.

kh I

SoffigirlSoffigirl
    Medlem

Dejligt!!
    Det er sååå skønt at høre..

jeg er så ikke rigtig moar herhjemme… han sagde det en gang for en del måneder siden.. og har ikke hørt det siden.. så det har været tilfælde!!
    Men han ved godt hvem jeg er… så nu er det jo så bare: “Buar” i stedet for ;o)

kramse gramse

Anonym
    Gæst

iiiiiih, det er så stoooooooort. Gid man blev ved med at ha den følelse (tænk om man blev forelsket hver gang 3½ årig sagde mooooooooooooooaaaaaaaaaaaar med arrig stemme, fnis) …

Mila sagde bare traktor den anden dag – knap så rørstrømpsk :o|

Anonym
    Gæst

at mor går hjemme hele dagen og snakker om alle de andre …. mor er det sidste ord i verden de hører :o)

odensemodensem
    Medlem

Dejligt – burde jo være deres første ord efter vi er det allervigtigste – gad vide hvorfor de siger sparer på det. Her siges der også endelig moar. Men det omfatter tiltider også far og morfar. (mormor hedder mormor).

Anonym
    Gæst

Nemlig Ulla….
    Her siges der bar bar bar og idioten ikke engang forsøger at lære ham at sige mor 🙂

Men det jo også mig der hele tiden siger : Nu kommer far snart hjem, far er på arbejde , far sover, hvor er far kuk kukkkkkk..

nielsen78

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.