Bedste julegaver???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 Bedste julegaver???

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja, ungerne er jo blevet forkælet til den helt store guldmedalje, hvilke/hvilken gave har bragt mest glæde???
    Og hvilken gave blev i selv mest begejstret for???

Her er det helt klart Weelly Buggen der er det helt store hit, Tobias ELSKER den;o)

Jeg selv fik en lækker ny mobilos, den gamle havde tjent sin værnepligt, og havde fået en del tæsk af Tobias som elsker at lege med mors mobi, men det er slut nu;o)

Knus

Anonym
    Gæst

Nikolaj fik en hoppehest, som han er helt vild med. Også brio-klovnen er et hit. Min bedste gave var et fingermaleri, som Nikolaj lavede i dagplejen.

Anonym
    Gæst

Uuh, den bedste julegave fik jeg af gemalen lidt på forskud – en lommekjole fra Marimekko, som jeg har glanet efter i årtier. Nu er den min! Min! Miiiiiiin!

Adam blev begavet med legetøj i spandevis. Især Duplo, traktorer, Schleich-dyr – og ikke mindre end 37 pixibøger af fætrenes aflagte.

Så idag står den på den helt store sortering af drengens legesager – før vi drukner for alvor!

kh Ida

Kaspers allerbedste julegave er en gul Bosch støvsuger….han støvsuger konstant :o)

Nicoline på 4 år har fået et dukkehus, prinsesse duplo og det er også noget der hitter ;o)

Jeg selv har fået tøj/undertøj og gavekort…..og jeg trænger til nyt efter et vægttab på 15 kg. :o)

SoffigirlSoffigirl
    Medlem

Jeg har fået 2 rigtig gode gaver..
    Julian har givet mig et rigtig fint indrammet håndaftryk han havde lavet i vuggestuen som var indrammet og han havde fyldt glimmer på!!!
    Åhhh.. tude tude..
    Jeg havde gået og brokket mig i en måned før jul over alt det pæne tøj der er i butikkerne lige for tiden… som hval-fi her ikke kan passe… Så Mikael købte et rigtig smukt sølv-armbånd til mig så jeg stadig kunne gøre mig lidt pæn engang imellem… + et løfte om at når graviditetsmaven er væk skal vi på tøj-shopping.. (gider ikke rigtig at købe mere graviditets-tøj).. sååå længe er der jo heller ikke til

kramsegramse fra Soffi 32+2

amtp78amtp78
    Medlem

Williams bedste julegave er uden tvivl storebrors trommesæt!!! Tak for det svigerfamilie!!!! Jeg regner med vi lydisolerer deres værelser!
    Derudover er William rigtig glad for nye gryder til hans legekomfur.
    Storebror er bare glad for nyt lego og nye sværd!

Jeg selv er meget glad for en ny taske og ny mobilos, Har haft samme problem som andre med at de mindste smadrer rundt med mobilen. Så nu kan jeg igen høre hvad folk siger, da William havde ødelagt lyden på telefonen (hvordan det så er gået til)

Anja

SoffigirlSoffigirl
    Medlem

Åhhh… Julian har fået et peter plys ur af sin farmor…
    Det er simpelthen hans bedste gave.. skal hele tiden pille på peter plys der sidder med sit ur.. (vækkeur).. Derud over har han fået en little people bus også… som han ræser rundt med i hele lejligheden.. hehe

Lucca fik vildt mange gaver, som sædvanligt… 🙂

Blandt andet en knaldrød Fatboy junior… og den er hun bare fuldstændig ekset med! Hun maser rundt og arbejder med den konstant, kaster sig rundt og tumler i den… og nytårsaften lå hun og putte-sov på den hele aftenen med feber…

Mor er grøn af misundelse… man gad sgu godt have en Fatboy osse i voksenstørrelse herhjemme… 🙂

Derudover er hun super begejstret for sit lille trækøkken og alle sine mange velcro-træ-madvarer…

Jeg fik også selv fine gaver… højtaler-system m. bas til PC/Ipod… sengetøj… lækkert tøj og undertøj, det er jo aldrig dårligt. En tæskelækker frakke (for kold til nu, men perfekt til forår/sommer)…. et lækkert rummeligt skab til soveværelset (ååååh, endelig væk rodebunker!!!). Møgforkælet er jeg 🙂

Kram
    ML

Margrethe4Margrethe4
    Medlem

Min bedste julegave var en shoppetur til Paris. Jeg skal afsted sammen med 3 veninder, som alle fik turen i julegave……Så kan de mænd åbenbart snakke når de ser fodbold.

Lille-mandens bedste gave er et plastickskrumel af en garage……han elsker den.

Anonym
    Gæst

min bedste gave: fladskærm til pc

Milas bedste gave … Kaj og Andrea hånddukker. Hun drøøøøner rundt med dem – men hænderne oppe i numsen på dem og råwer GAAAAAAAAAAAAAJ, GAAAAAAAAAAAAAAJ, AAAA-AAAAA, GAAAAAJ

Rumles bedste gave var vist et puslespil hvor man kan se kroppen i flere lag (fra skellet til hud)- det er han mægtig fascineret af :o)
    (og pisseligeglad med smart fancy dyrt børnedigitalkamera så moderen var sikker på var hit … hmpppff)

musenbbmusenbb
    Medlem

Leas bedste julegave… tjahhh, hun leger med det hele, så jeg tror ikke der er en favorit ting lige umiddelbart.
    Min – tjah, helt ærligt så fik jeg nogle ret kedelige gaver, hvor af størstedeln skal byttes. Kristian plejer at være SÅ god til det med gaver, men hvem giver sin gravide kone et ( iøvrigt fedt) Hummelsæt i str. S – altså jeg bruger normalt M, og nu kan maven da slet ikke være der… og så havde de glemt at komme bukserne i, hvilket kostede ne mindre slåskamp i butikken med en ekspedient. Men det er jo tanken der tæller….nu køber jeg så bare selv den fedde vinter frakke/jakke, jeg har givet ham hints til hele december. He he.
    Kh Tine

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.