Jul med det hele…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 Jul med det hele…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Jeps så blev det jul – med julemad gaver og hele svineriet…og svineriet = lille dreng på godt et år med lungebetændelse og dobbelt mellemøre betændelse !!…Yes vagtlæge den 23. december kl. 23.35 og igen den 24. december kl 08.00 hvor en læge endelige gav mig i ret i lungebetændelsen…og tilføjede så lige dobbelt mellemøre betændelse….tro i at mor her fik noget søvn ? … :o) Nææ men juleaften holdt vi alligevel og det blev faktisk en fin aften.
    Kasper sov kl. 19.00 og Nicoline på 4 år hyggede sig til kl. 22.30 og så sparkede vi gæsterne ud og gik i seng ;o)

I dag har vi været til julefrokost og i morgen går turen til Nord jylland i sommerhus med mine forældre i 3 dage til afslapning !!

Nytår fejre vi hjemme med nogle venner.

Har i andre haft en dejlig jul ?

KH Pia og børn ;o)

carina1807carina1807
    Medlem

…sikke et juleeventyr. Her tilbragte vi også noget at juleaften hos lægevagten. Lucca havde haft 40 i feber i 3½ dag, og hun plejer aldrig at være syg. Så en bekymret mor insisterede endeligt på at kigge forbi lægevagten. Akut dobbeltsidet mellemørsbetændelse, så efter første omgang pencillin faldt hendes temperatur endeligt.

Det bliver da en juleaften vi aldrig glemmer.

Godt nytår til jer alle.

Carina

musenbbmusenbb
    Medlem

Ja sikken jul – heldigvis har Lea var rask og frisk, men mor her har pande og bihulebetændelse, som startede Lillejuleaften og som jeg først har fået noget for i dag …. surt show!
    Men bortset fra det har vi haft en dejligt omend noget hektisk jul – det bliver anderledes næste år, hvor vi selv holder juleaften og folket må komme til os, så vi ikke skal ræse rundt som i år..
    Kh Tine

odensemodensem
    Medlem

også i den grad. Norsk kusine lagde det meste af familen ned fra d. 24 om formiddagen med snot og opkastninger og diarre. Kun jeg og svigermutter gik fri. Ingrid går stadig rundt og ligner capser det lille spøgelse og så tynd at alle ribbenene de stritter. Var så tæt på at lægge hende ind på børneafdelingen til væskebehandling.
    Nå orker egentlig ikke at skrive mere om det. ER trææææt.
    Kan man få en erstatningsjul?
    Knus
    Anne

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.