øv, må hellere søge jer garvede brugere..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 øv, må hellere søge jer garvede brugere..

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

…Og kig så lige på Slyngebarn for syopskrifter og meget, meget andet :o)

kh I

Anonym
    Gæst

Hej Soffi,

Jeg har aldrig selv prøvet en polstret slynge som Tikamak’en – men har ørerne fulde af folks dårlige erfaringer med dem.

Prøv en upolstret ringslynge. Det er meeeeget nemmere at tilpasse både dig og baby. Kan sys for ingen penge – slyngeringe koster måske 40 kr og billig lagenlærred af en ikke for kraftig kvali eller et dynebetræk kan bruges som stof.

Held og slyngelykke.

kh Ida

SoffigirlSoffigirl
    Medlem

Puha Ida..
    Må tilstå..
    jeg kan OVERHOVEDET ikke sy 🙁
    ved godt det er pinligt.. men fik aldrig lært det..

Jeg flover mig lige lidt..
    men ellers var det en rigtig god tanke!!

krams

SoffigirlSoffigirl
    Medlem

Hey tøser..
    Ja.. så må jeg jo nok hellere indse, at jeg snart ikke kan klare mig uden..
    Jeg har et stk. slynge.. som jeg fik da Julian var 4 mdr. gammel..
    prøvede at bruge den et par gange.. men kan SIMPELTHEN ikke finde ud af det..!! Ville rigtig gerne kunne bruge den til lille ny.. i stedet for den ligger her og samler støv..
    Det er en Tikamak tror jeg den hedder.. (det er i hvertfald det der står på spændet).. Åhhh.. gudinder.. Ihhh brugere af slynger.. HJÆLP MIG!!

kramse fra Soffi 32+3

JuLoHaJuLoHa
    Medlem

eller kig her :
    http://www.babyslynge.dk/brugsanvisning.htm
    måske det hjælper lidt ?

Anonym
    Gæst

smid tikamak i skraldespand (eller sælg) og gå efter en upolstret … simplicity is best når det gælder slynge :o)
    De her postrede slynger (huggababy, tikamak, over-the-shoulder-baby-holder, babasling, babybag, premaxx mfl) er viiiiiiiiiiiiiiiiiildt svære at komme igang med. Og min ydmyge holdning er de fleste nogle lorteslynger som desværre er dem der bliver solgt flest af (fordi det er dem man kan få i det virkelige liv og folk betænker sig med netkøb eller kender ikke forhandlerne) – gå efter tyyyyyyyyyyndt stof og stoooooooooore ringe og ingen dikkedarer – højst en lille lomme på halen måske :o) Halen skal ikke være lukket som på en huggababy fks (hvor alt stof er syet sammen i en pølse). Og alligevel kan ringslynger være svære at komme igang med … (så finder du en slyngebruger nær dig og får hjælp – og ja, jeg vil gerne hvis du gider turen :o) men kun hvis du får en ordentlig slynge) Og måske får du dig også lige en vikle og en lommeslynge og en MT til Julian :o)
    hø hø

JuLoHaJuLoHa
    Medlem

hej soffi

Hvad kan jeg sige, man skal prøve og prøve og prøve, jeg øvede mig også rigtig meget med Vitus da han var spæd for at få ham i og i starten lagde jeg ham og så syntes jeg ikke lige han lå ordentligt og så op igen og prøve igen, han var som regel tålmodig med mig.
    Så vidt jeg kan se på billedet når jeg slår din slynge op på nettet så er princippet lidt det samme som en ringslynge som jeg bryger, din er vist bare det man kalder en foret slynge, det var også det jeg ville have haft, men fik anbefalet en ringslynge som jeg har været rigtig glad for.
    Men i bund og grund så gjorde jeg det at jeg tog slyngen på, hvis den sidder på venstre skulder, så tager jeg Vitus op bagefter, højt op på venstre skulder (hans mave mod min skulder, og stikker derefter fødderne ned i slyngen og så ligesom glider ham ned i slyngen. og så er det bare med at eksperimentere med hvor skal slyngen side på dig før du putter ham ned og hvor højt skal han op på skulderen osv.. Håber det giver dig lidt hjælp til at prøve igen.

Du kan kan jo også bruge den til Julian, der skal han bare sidde i den i stedet for at ligge i den.

Knus Julie

SoffigirlSoffigirl
    Medlem

Jeg tror hellere jeg må tage imod dit tilbud..
    Så må du hjælpe mig med at finde noget ordentligt, som du kan super-guide mig i at bruge!
    Men lille lækker bebs må jo nok hellere lige stikke hovedet ud inden vi finder ud af det.. for ellers bliver det nok lidt svært at finde ud af.. ;o)
    Men vi må lige finde et pragt-eksemplar af en slynge i mellemtiden.. som jeg skal smide nogle penge efter ;o)

Anonym
    Gæst

Du kan købe min Beco Metropolis, den er super lækker og er i super stand, så hvis at du er interesseret så giv lige et råb, ik;o)

Knus Hansen24 som har været super glad for sin Beco, men Tobias gider ikke at sidde i den mere…- ØV!!!

SoffigirlSoffigirl
    Medlem

hihi :o)

Jeg ved jo INTET om alle de ting man kan få omkring slynger..
    men hvis Ulla kan guide mig i den, og du synes den er god..
    så er jeg i hvertfald interesseret!!

kramser fra Soffi 32+3

Anonym
    Gæst

Man kan vist nok få et småbebs-indlæg til Beco hos Sneglehuset, så den kan ligge ned.

Men jeg ville nu også gå efter en rs. Denne, fx.: http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=8471998

Suuuuuk…

Anonym
    Gæst

den er ligesom en mei-tai … kan først bruges fra cirka 6 mån alderen. Så dumt valg hvis det er til mini-bæbsen. Men ellers er den fin, becoen.
    Desværre er anmelderserne pt nede på slyngebarn men af ringslynger ved jeg at brugere af hekon (nhuslyngen), grisefanten, kleinsmekker, mamaslife (mama basic) …og æææh glemmer sikkert nogen nu … generelt er tilfredse. Det er rimeligt sikre køb – hvor der også er godt gensalg i hvis det viser sig at være en fuser. Og hvis du kender nogle der kan sy … så er det ret simpelt. Så er det blot at vælge stof (et dynebetræk kan gøde det) og købe et sæt ringe :o)

Kh Ulla

Anonym
    Gæst

det er kun i hovedmenu at anmeldelser er nede … tsk tsk Ulla … ikke styr på sit SB .. tsk tsk

ringslyngeanmeldelser her http://slyngebarn.amandur.dk/forum/forumdisplay.php?f=68

Et styks Didymos med turkise bølger str. 7 (har virkelig 900% mavepine over at sælge den, for den er SÅÅÅ smuk… men har brug for pengene… damn, i mit næste liv VIL jeg altså være millionær!!!) + 1 styks kulsort Ringo ringslynge (har så mange ringslynger efterhånden, så jeg synes at det må være rimeligt efterhånden at gå af med en enkelt eller to)… 🙂

Kram
    ML

Anonym
    Gæst

Hvis at du stadig er interesseret så er det denne her som jeg har til salg:
    http://www.sneglehuset.com/product.asp?product=1692

knus

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.