Fuck – fuck – fuck

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 Fuck – fuck – fuck

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

Sidde her og er dødbange på min veninde vegne… Hendes kærste kom kørende i vild fart ind på vores gårdsplads her tidligt i formiddags, det eneste han siger er:”Heidi styrtbløder hun er på vej med ambulance, kan I se efter dyrene”. Har ikke hørt fra ham siden…
    Min veninde fik lavet en kikkertoperation for at få fjernet en skillevæg i livmoderen for 1½ uge siden. Hun har inden da aborteret 3 gange.
    Vi talte om i lørdags at nu var der så håb for en lille bebs og så sker det her. Er så bange for at det går helt galt.

Bare jeg snart hører fra ham
    /Marianne

… de mener det “bare” er en blodåre der er gået hul på?

musenbbmusenbb
    Medlem

Puhh ha da – det lyder da alvorligt nok – du holder os lige opdateret??
    God bedring til din veninde herfra. Knus Tine

Anonym
    Gæst

puha hvor ubehageligt :o| Håber der ikke er noget rigtig slemt i vejen
    En skillevæg i livmoderen? Så den er delt op i 2 eller hvordan?

men for pokker det vat tæt på…. de mener hun har mistet flere liter blod og vat tæt på at gå i chock pga. nedkøling. Hun var ellers glad og var på vej til at skulle gå fra arbejde, havde ingen smerter da det bare lige pludselig stod ud af hende. Heldigvis havde hun nærvær nok til at ringe efter hjælp.

De har for nuværende ikke opereret hende, da den mener det bare var rugen (hvordan staver man til det?) der var gået af såret… Bare givet hende en masse piller til at fortykke blodet, og sådan.

her i går aftes lå hun stadig med flere lag tæpper incl. varme tæppe i et ca. 30 graders varmt rum, men hun klarer den. Er begyndt at kunne føre en nogenlunde sammenhængende samtale igen.

Hendes livmoder var ligesom delt ligesom et par bukser, hvis I forstår. Så formenlig derfor hun ikke har ku’ holde på en bebs.

MEN NU HÅBER VI.

Knus fra en meget rystet Marianne

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.