Jeg skal giftes!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 Jeg skal giftes!!!

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    jfv1980jfv1980
    Medlem

Hej,

Ja sørme så, så kom kæresten ned på knæ. Det skete en mandag aften, hvor jeg først kom hjem fra arbejde omkring kl. 21:30.. Jeg var dødtræt efter en lang dag, med diverse møder. Pludselig kommer min kæreste ind i stuen til mig med favnen fuld af roser. Går på knæ, og fortæller hvor meget han elsker mig, og hvor god en mor han synes jeg er for vores lille viktor. Jeg begynder og græde, af bare glæde.. 🙂

Så her den. 8 december skal vi giftes, men det lidt mere specielle er at min søster og hendes kæreste også skal giftes denne dag. Vi holder et dobbeltbryllup.. Det skal nok blive en helt specielt oplevelse, og jeg glæder mig vildt meget..

hilsen
    jfv1980

Anonym
    Gæst

hvor skal i holde det henne…i går vel hen og bliver rigtig mange, 3 familier og 4 hold venner?

Christina

Ihh, sidder her og syntes det er så længe siden vi blev gift..

Lidt nysgerrig; Hvordan har I fået aftalt med din søster at det skal være samme dag?

Kram
    Marianne

Anonym
    Gæst

Et rigtig vinterbryllup, det bliver da kanon hyggeligt;o)
    Skal lille Victor så være ringbærer???

Kramse

odensemodensem
    Medlem

Tillykke, tillykke. Det bliver en stor dag.

Anne

Anonym
    Gæst

iiih tillykke :o)

Anonym
    Gæst

Jaaaaah, tillykke. Lyder fedt med bunkebryllup. Kirke eller rådhus?

kh Ida

musenbbmusenbb
    Medlem

Kæmpestort tillykke – fedt – vil du være bridezilla sammen med mig så? Jeg har kun 3 uger og 2 dage til det sker for os…
    Glæder mig til at høre mere…
    Kh Tine

Anonym
    Gæst

Tillykke, tillykke. Sikke et romantisk frieri. Kan I virkelig nå at forberede bryllup til december? I må sandelig være nogen organiserede nogen. Men det bliver da fedt at holde dobbeltbryllup. Glæder mig meget til at høre om det.
    Knus Pernille

Anonym
    Gæst

Tillykke!!!! Det er da fedt!

jfv1980jfv1980
    Medlem

Hej Allesammen,

Først så havde min søster og jeg leget lidt med tanken om at blive gift samme dag, og uden det helt store, ja så blev det sådan.

Det med at organisere det hele, jo det er der styr på.
    Min kæreste og kommende svorger har sørget for Kirke, limosine, fotograf. Det eneste jeg selv lige mangler nu er at få min kjole syet til.. Jeg har aldrig set to mænd gå så meget op i et bryllup, som nu. Mig og min søster var dog med til bestilling af kro, og hvad menuen skulle bestå af.. hi hi hi hi hi hi

Jeg glæder mig vildt meget, og jeg skal nok holde jer opdateret…

Hilsen
    jfv1980

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.