SØVN……

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Mila vågner også gerne 1-2-3 gange i løbet af natten .. jeg placerer en babs i munden på hende og hun sover videre i løbet af et splitsekund. Så egentligt føler jeg ikke jeg mister søvn – bortset fra disse dage hvor hun er snottet og det irriterer hende helt vildt så hun weiner en del om natten og der er INTET der kan stille hende tilfreds … suuuuuuuuuuuuuuuuuk

Anonym
    Gæst

okay jeg bliver nød til at spørge – sover jeres børn hele natten UDEN at vågne???
    Vi har nu i et stykke tid været inde i en periode, hvor han vågner omkring midnat, roder rundt – rejser sig hele tiden og smågræder – virke helt forvirret når man så kommer ind og for det meste ender han inde i vores seng…..hvor han så enten ligger sig til at sove eller fandme….griner og sparker rundt med fødderne og sætter sig og lader sig falde ned i madrassen. Lyder det bekendt eller er det bare vores søn???
    kan overhovedet ikke huske det var sådan med den store – men det siger mine søde kollegaere at det var, de kan huske jeg brokkede mig over mistet søvn!!!!!

Ved godt det bare er en fase….og det kan være reaktion på at være starte i dagpleje, men alligevel – åh hvor vil man gerne sove.

Mesingmor

Anonym
    Gæst

Jo, det gør Leah og har gjort det i mindst et ½ år.
    Det gjorde de to andre nu også. De har i det hele taget ikke brug for vildt meget søvn.
    Til gengæld har vi stor glæde af dem lige til kl 21 stort set hver dag (nogle dage trænger de til lidt mere og så kommer de i seng kl 20) alle 3.

Christina

Anonym
    Gæst

Lærke sover som oftest med 0-1 afbrydelse om natten. Hvis hun piver i sengen, er det som regel fordi hun ikke kan finde sin sut (en af de 5-6 sutter, hun får med i seng).Ellers sover hun igennem.

Maria

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.