Tidspunkt d. 22

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hvad siger I? Vi har da ik aftalt tidspunkt vel?
    Jeg stemmer for tidligst 12 af den grund at jeg ca kvart i elleve kommer hjem fra musik m meget træt og sulten dreng, som jeg lige skal nå at fodre og putte inden ryk-in. evt halv et? Men det kommer også an på, hvad der bliver for sent for dem, der har langt hjem bagefter..

musenbbmusenbb
    Medlem

Øhhh, jeg husker klokken 11 som aftalt – eller er jeg helt galt afmarcheret??
    Kh Tine

Anonym
    Gæst

Dorte har allerede bestilt billetter til københavnerne med afrejse kl 9 … sååææææ du må lægge nøglen under måtten (eller aflyse musik i dagens anledning??)

:o)

Anonym
    Gæst

ok, men så er I her jo heller ikke før 11. Så er vi bare muligvis midt i en spisesituation eller en puttesituation som det udtrykkes så smukt i bøgerne, men det går også nok.

SoffigirlSoffigirl
    Medlem

Hvor skal i sidde henne i toget? Vogn osv?

kramser Soffi ;o)

SoffigirlSoffigirl
    Medlem

hehe, jeg mente også det var klokken 11.. jeg har også bestilt billetter til kl. 09 ;o)

Ligger det forresten langt fra stationen? ;o)

Knus Soffi 15+6 (som glææææææder sig)

Anonym
    Gæst

Hvad er adressen? Jeg er ret sikker på, jeg dukker op 🙂 Hvad skal jeg tage med?

Maria

Anonym
    Gæst

Soffi: Det tager nok 15-20 minutter at gå herop, hvis man går langsomt, så nej, det er ikke langt fra banegården.

Maria: Fedt at du kommer. Knap så fedt at jeg intet overblik har over, hvad folk tager med, udover at Ida medbringer kartoffelsalat. Start evt tråd om dette emne.

Til alle: I kan køre barnevognene om i haven, hvor evt sovende børn sødt kan sove videre. Kør forsigtigt (lettere lydsvagt), såfremt du spotter en allerede placeret barnevogn. Jaja det gør I jo selvfølgelig helt af jer selv.
    Og øh dørklokken virker ikke, men BANK for s…. Så åbner jeg. Ellers slår jeg nok låsene fra, så I bare kan vade ind.
    Send mig en mail sspange@hotmail.com for adresse. Vil ikke skrive den her.

Anonym
    Gæst

Dorte er vores mand (øh ..) i DSB – jeg møder bare op og håber hun har klaret det hele :o)

Anonym
    Gæst

Jeg husker det også som kl 11 og jeg har meldt mig til at have flûtes med.

Christina

dogs05dogs05
    Medlem

Hej Signe

Jeg kommer også! Men Anton og jeg skal til svømning kl 10.30, så vi kan nok ikke være ved dig før kl 12. og så skal Anton direkte ud og sove. Og jeg skal gå igen om eftermidagen, så det bliver nok ikke meget I får min fantastiske dreng at se 🙂

Hvilket tidspunkt endte det med???

Og melder mig lige under madtråden……

/Ditte

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.