Apropos lård

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

sært, måske er det en epidemi… Det m større bleer tror jeg ikke. Vi bruger str 10-16 kg og han vejer 11…
    Kan man godt få mega meget lort af en helt hvid bodystocking? Har bare smidt de værste ud nemlig. Kunne slet ik overskue at gøre dem rene.

Anonym
    Gæst

Altså skider jeres børn (wauw, plejer at sige bebs, men har nu pludselig barn) også bare aaalt for vildt? Når man hører Asger starte kanonen, kan man godt forberede sig på at finde lort hele vejen op af hans ryg. Sgu da for klamt!
    Havde nær aldrig fået modtaget lækker Didy Simon m posten, da han kom efter aftensmaden, hvor jeg jo selvfølgelig stod m belortet og utilfreds dreng. HVAD SKER DER? Altså er de bleer ikke store nok??

Sunshine28Sunshine28
    Medlem

ha ha…Sjovt du siger det. Jessica har skidt igennem alt de sidste 3 dage. Som min kæreste sagde…der sgu ikke plads til alt det lort 🙂

Idag da jeg hentede hende fra vuggestuen stod den stakkels pædagog og vaskede alt hendes tøj og sagde da jeg kom. Hun har bare skidt udover det hele men hun spiser også meget…hi hi

Måske de skal have nummeret større på snart

Sunshine

Sunshine28Sunshine28
    Medlem

ja …jeg skylder dem så det værste er væk og så ellers opvaskemiddel på og efter en lille time vasker jeg det ved 60 grader med forvask. Det tager pletter hos os

Sunshine

elin_melin_m
    Medlem

…altså min pode er fra okt. 06, hun vejer lige omkring 10 kg, men jeg er for lang tid siden gået over til at bruge bleer i str. 12-20 kg

Synes aldrig de kilo anvisninger har passet særlig godt på mine børn.

Så det var måske forsøget værd med en større ble?!

hilsen Elin

molly23molly23
    Medlem

gad vide om ble anvisnigerne er med fyldt ble eller uden… hihi… så kan man da snildt gå en størrelse op, med det der kommer ud i den anden ende…

Anonym
    Gæst

du skal bare smide hvidt tøj med lortepletter ud i solen så er de pist væk – bare ærgeligt at solen aldrig skinner i det her land …

hey sunshine, i vores vugger vasker de ikke på tøjet men smider det (af hygiejnegrunde) ned i en pose med en knude på og så kan man ellers godt se frem til en hyggelig aften hvis der ligger sådan en pose i gaderoben når man kommer … øv :o)

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.