Mit søde postbud

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 Mit søde postbud

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

er kommet med to Beco’er til mig. En til mig og en til min søs. Så jeg får Kimono Cathedral, og søs får Metropolis. Jeg skal lige vænne mig til Beco’en. Kan ikke få Lærke om på ryggen selv endnu, men øvelse gør mester, tror jeg 🙂 Glæder mig i hvert fald til at prøvekøre den ude i det virkelige liv. Og gerne med veludhvilet baby og ikke skrige-baby, som jeg har lige nu…. Suk, må tilbage til hende.

Maria – nu ejer af Beco.

Anonym
    Gæst

Hej,
    Jeg har også lige fået en Beco indenfor dørene – men hvordan hulen virker den .. Hvad er stropperne i midten (indersiden) til? Skal de imellem barnets ben eller bruges de kun til at pakke den væk? Og hvordan hulen får man barnet på hoften? Jeg synes det føles helt forkert, og barnets ben bagpå klemmes af skulderstroppen der skal bagom, og det er vist ikke meningen… Jeg er godt nok helt novice på “bær dit barn med hjælpemidler”-området, men glæder mig til at aflaste mine arme, ryg og lænd!!!
    Hmm – må vist øve noget mere…
    Kh
    Vibeke

Anonym
    Gæst

Mhm….stroppen i midten er kun til når Beco skal pakkes væk. Jeg har ikke lige prøvet at bruge den på hoften, så godt det skulle være muligt….men tænker ikke jeg får brug for det. Så kunne jeg lige så godt bruge alm. ringslynge.
    Min plan er at bruge Beco på mave og ryg. Især ryg. Her er den super syntes jeg. Man skal lige vende sig til at klipse skuldrestropperne på, og så stramme, men ellers er det ganske nemt. Barnet skal selvfølgelig også liiige vende sig til at bliver “rusjet” om på ryggen og så spændt fast…men det ser ud til at gå ganske hurtigt ;o)

Så alt i alt – vil jeg anbefale dig at bruge den på ryggen, eller maven. Glem det der med hoften ;o)

Knus Gry

Natalie1978Natalie1978
    Medlem

Stropperne i midten er beregnet til at lukke omkring Becoen når den er rullet sammen… uden disse stropper spændt omkring den sammenrullede Beco er det ret så bøvlet at få den mast ned i tilhørende opbevarings-stofpose…. 🙂

Mht. at bære på hoften i en Beco – har aldrig prøvet det, kommer nok heller aldrig til det, for jeg synes sgu det ser bøvlet ud – og til at bære på hoften har jeg jo også i forvejen ringslyngerne (som egner sig perfekt til at hoftebære i en ruf)… så herhjemme bruges Beco altså primært til rygbæring (og sommetider osse mavebæring) – tror faktisk også det er det Becoén er allerbedst til… 🙂

Kram
    ML

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.