Hvilken cykelstol er god??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 Hvilken cykelstol er god??

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej alle sammen. Vi skal til at have købt en cykelstol så vi kan køre med Nikolaj. Det er jo nemmere end at tage bussen. Er der nogle af jer som ved om nogle stole er bedre end andre? Jeg var inde på forbrugerstyrelsen men der var ingen test.
    Knus Pernille

duddimusenduddimusen
    Medlem

Ved ikke om det er den bedste, men vi er ihvertfald meget tilfredse med mærket BoBike!

missmothermissmother
    Medlem

Hej Pernille

På dette link kan du se hvor du kan finde oplysninger om test af cykelstole:

http://www.forbrug.dk/test/testbasen/dbc/fremvisning/?user_dbcforbrugerindeks_pi3%5Binput_field%5D=314

MVH
    Rikke (5+1)

musenbbmusenbb
    Medlem

Jeg har en veninde, der slavisk er gået igennem div. test af netop cykelstole, og har santidig undersøgt priser. Den bedste og til en rigtig god pris, fandt hun på http://www.babyhome.dk, hvor vi så alle i mødregruppen efterfølgende har købt – og det ER altså en supergod stol… Kan kun anbefales – men jeg kan dælme ikke huske hvad den hedder, men de har kun den på hjemmesiden.
    kh Tine

Anonym
    Gæst

Hej Tine
    Jeg har lige været inde på hjemesiden du foreslog, og stolen ser rigtig god ud. Jeg har bare lige et par spørgsmål til dig ang. stolen. Er stolen nem at montere? Kan man gøre det selv? En anden ting er, at jeg på nogle cykler har set sådan nogle skærme på siden af hjulet så de små fusser ikke kan komme ind i hjulet, og det er der ikke på den cykel de har vist på hjemmesiden. Ved du om man skal købe dem ved siden af, eller er de ikke nødvendige?
    Kh Pernille

musenbbmusenbb
    Medlem

Hejsa.
    Vi monterede selv uden problemer, men min veninde måtte afsted efter længere skruer, hvilket vist er meget normalt alt efter hvilken cykel du har. Det skulle ikke være muligt at få fødderne ind i hjulet, da de er spændt fast. Der følger ikke sådan en skærm med, men jeg vil tro, de kan købes seperat hos alle cykelhandlere.
    He he, hun ser så stor ud i den stol med en gigastor cykelhjelm til 😀
    Kh Tine

svea2004svea2004
    Medlem

det er meget kulturbestemt. Vi kommer fra Århus, og der kører alle rundt med en Hamax, mens man stort set ikke ser dem i gadebilledet i Kbh, hvor det i stedet er BoBike, der huserer. Vi er meget glade for vores Hamax (Kiss) – den er et stort skrummel (ift. Bobike fx), men virker mega sikker, og børnene er godt beskyttet op langs siderne, og så er den nem at montere af og på mors og fars cykel.

Anonym
    Gæst

efter sigende er de vist lige gode … resten er op til dit geografiske tilhørssted :o)

Ulla – bosat i København elsker Bobike og syns Hamax er grimme ;o)

Anonym
    Gæst

Her har vi en Bobike, og den er vi rigitge glade for.
    Den var ikke svær at montere, hvilket jo også er et lille plus;o)

lmunchlmunch
    Medlem

Det er ikke alle stole, der passer til alle cykler. Jeg har netop fået en cykel mærke avenue, og på min passer Hamax-stolen ikke, men det gør Bobike (vi fik det tjekket inden vi købte cyklen, da 5800kr ellers ville være for mange penge at give for en cykel selvom den er super god og jeg cykler rigtig meget). Så få lige undersøgt hvad der passer til din cykel inden du bruger en masse penge på en stol.

Mvh
    Lisbeth på besøg fra januar 2007 og med den dejligste Sophie på lidt over 4 mdr 🙂

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.