Jeg vil sooove!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 Jeg vil sooove!!!

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Er der andre, hvis ellers velsovende bebser er begyndt at vågne og forlange en pat i hovedet heeele tiden? Asger vågner pludselig 5 gange hver nat. Han tager fint på, så det skulle ikke være fordi der ik er mælk nok. Sære barn.
    Og Ulla by the way, teløk med nydøbt Mila. Har ikke været meget på ND de sidste dage, så lidt forsinket…

musenbbmusenbb
    Medlem

JAAAAA, også her – hvad sker der lige med verden??? Nu troede/håbede jeg lige, at hun havde lært at sove godt…suk. Gad vide hvorlænge denne unode varer?? Kh Tine

Anonym
    Gæst

Jeg synes også Isabella er slem i disse dage, og jeg har RIGELIGt med mælk…

Anonym
    Gæst

Tror vi er ofre for en en sammensværgelse. Jeg har aldrig tidligere måtte amme så ofte som i nat. Noget i stil med hver anden time eller sådan.

Nøøøørrrhjjj hvor er jeg træt om morgenen efter sådan en nat. Men bebs? Han er bare pep.

Har grumme planer om at tage hævn, når han engang er teenager med tømmermænd.

Anonym
    Gæst

Altså, ikke sådan forstået at jeg har planer om at komme ind på hans værelse en søndag morgen om sytten år og stikke patten op i hovedet på han hver anden time.

Bare for at imødekomme eventuelle tvivl vedrørende indhold i tidligere indlæg.

LaLuna2LaLuna2
    Medlem

Mullepigen som om dagen godt kan vente 4-5 timer imellem babsninger er også inde i en grum periode om natten hvor der går MAX 2½ time imellem! Og når hun ikke hænger i babsen hopper hun rundt i liften og sparker og slår på kanterne, sparker dynen af og grynter helt vildt. Så jeg ligger halv-vågen det meste af tiden og forsøger at holde dynen bare lidt på og sutten i munden for at tage de værste grynt inden de bliver til skrig… ØV… Om aftenen tager det 1-2 timer at putten hende og klokken er i hvert fald 23 inden hun sover…
    Så jeg kender godt følelsen af BARE at ville SOOOVVVEEE!!!!

LaLuna (der hver dag gruer for at det skal blive aften og nat når man alligevel ikke kan få lov at sove…)

Anonym
    Gæst

tak tak .. og ja, Mila er også begyndt at vågne lidt oftere synes jeg … suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk ………. ikke at hun er storslem men 7 timer i stræk er sgu sjovere end 3-4 :o)

Og så har hun bare været den sureste baby idag!

leandeleande
    Medlem

hej.. erlige på besøg fra sep.. simon har lige haft et par dagei sidste uge hvor han krævede mad hele tiden. sp sagde at de i perioder kræver mere mad og at simon lige selv sørgede for at regulerer mælkeproduktionen.. han er stoppet og kan igen vente til 3-4 timer- altså fra start- længere er vi ikke kommmet

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.