hva søren Katrine

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 hva søren Katrine

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

er du på her midt på eftermiddagen? jeg har sendt to glade piger afsted med overboerne i det kongelige teater (må vil låne pigerne? joh… så pyt da!) og sidder nu og overspringshandler med et par tekster der skal læses og kommenteres inden i morgen, min krop i protest fordi jeg kom i seng kl halv fire (FUCK HALV FIRE) i nat fordi jeg var til 35 års fødselsdag og var oppe klokken halv ni i morges for at sige farvel til svigerinde og nevø fra England. Og så er der lige den detalje at jeg stadig råhygger med en maveinfluenza fra sidste uge som bare ikke vil forlade min stakkels krop… og så er manden på job… HVOR ER MÆND NÅR MAN SKAL BRUGE DEM???? Alban den søde knægt ligger selvsagt her ved siden af på gulvet og småsludrer med sine klovne! Det er sgu ikke ham det gør mit liv besværligt (hmmm…er det mon mest mig selv???)
    KØØØS Dorte

Anonym
    Gæst

jeg er her også …. jeg har fundet ud af at hvis man lægger den lille UD i barnevognen og den store IND i sengen … så sooooooooover de hele dagen?????????

Anonym
    Gæst

Jeg er her også. Burde dog i stedet gå ind og tage tørt tøj på – er lige blevet overplasket af bebs, der havde så sure tæer, at et ekstraordinært langt bad måtte til…

SUre tæer? Troede jeg ellers ikke de havde sådan nogle størrelser, men puuuuuuh de var slemme, yaks.

svea2004svea2004
    Medlem

Er, eller var, på i et flygtigt øjeblik. Har trukket søndagsnitten med en mand, der efter eget udsagn pisser ud af røven og skider ud af munden. Oh yes, ALT kommer ud igen, og kids er naturligt nok overladt til mutti. Til gengæld valgte de begge at forkorte deres 3-timers middagslur til en enkelt time. Mums. Nåede akkurat i bad.
    Tror, det blir mc D i aften…
    Kramse

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.