Søriiiiiiiiiiiiiineeeeeeeee

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 Søriiiiiiiiiiiiiineeeeeeeee

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    svea2004svea2004
    Medlem

Har du fået slyngevuggen? Er den go, hva hva hva?

Anonym
    Gæst

Hej.
    Er ikke Sørine, men syntes jeg fornemmede en grad af kedsomhed og kontaktdesperation, så ville lige sikre mig, at nogen svarede dig.
    Vi har slyngevuggen, og den er kanon!!! Køb den køb den.

SoerinemorSoerinemor
    Medlem

Jeps har fået den og diddymosen også. Tror dog lige Axel skal vænne sig lidt til den, indtil videre har han kun sovet korte lure i den og vil kun falde i søvn hvis man står og vugger den hele tiden. Han er altså blevet lidt mere high maintenance når han skal sove om dagen. Men jeg havde den med til begravelse i onsdags, og der var han bare eksemplarisk. I kirken sad han på skødet af mig med foldede hænder og senere til gravøl hængte jeg slyngevuggen op og han sov næsten to timer i den. Men jeg kan ikke forestille mig han ville kunne sove i den hele natten. Det er som om han vågner når han ikke kan bevæge sig så meget rundt.

Anonym
    Gæst

ååårh her virker den bare så fantastisk … overtræt baby puttes i lift = skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig. Overtræt baby puttes i slyngevugge og rokkes lidt = ZzzzzzzzzZZZZZZZzzzzzzZZZZZZZZ

:o)

SoerinemorSoerinemor
    Medlem

Har du ikke fået din Diddymos endnu? Har fået lagt nye billeder ind på hjemmesiden med de første forsøg:

http://www.123hjemmeside.dk/LangkjaerBerg/

Anonym
    Gæst

nix .. ingenting her … jeg er møgmisundelig … er den rar og god og lækker? Fortæl fortæl…
    Mistænker nu Martin for at trække min føs en måned bare fordi jeg gjorde det samme med ham .. ??????????

SoerinemorSoerinemor
    Medlem

Ja jeg må sige, den er faktisk ret lækker og egentlig også forholdsvis nem at binde, selvom knuden bliver kæmpestor i forhold til strækviklen. Er dog ved at få lidt hovedpine af alle de forskellige bindemetoder der er. Skal man egentlig vaske den for at gøre den blødere eller noget?

Og hvor er han altså streng, du havde jo lige født!!! Du må lige presse ham lidt.

Anonym
    Gæst

jeg presser og presser som skulle jeg føde en elefant … suk suk .. kan SLET ikke have det der lumske hø hø smil og ikke vide noget. Hmppppfrrr!!! 14 dage mere og så ryger hans julegave langt ind i januarudsalget – sgu!
    Tror forresten at der er mange der køber didyer brugt fordi så er de ‘gået til’ …. bliver vist bare bedre og bedre jo mere man bruger den … du behøver vel forresten heller ikke sætte dig ind i alle bindemetoder med det samme? Jeg bruger stort set den samme til hele dynen … undtagen ryg selvfølgelig men det kan jeg alligevel ikke rigtig finde ud af med Mila (det er sgu noget nemmere med 2 årig der selv holder fast)

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.