Aaaaaav for helvede

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 Aaaaaav for helvede

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    svea2004svea2004
    Medlem

Ok, måske ikke det mest oplagte forum at dele dette med, men altså – er der nogen, hvis fingerspidser også revner? Heeelt tørre og sprækker så bare i dybe flænger med blod og alt muligt. Helt piv og kan ingenting. Idag måtte jeg bilde Svea ind, at det kun var far, der kunne åbne en appelsin, for jeg ku bare ikke overskue den der saft, der lisså langsomt ville ætse sig ned i nervebanen.
    Nogen lidelsesfæller? Anyone? Og nogen med nogen gode tricks – andet end håndcreme (vi er lissom ovre dét stadie…)
    Køs, Katrine

Anonym
    Gæst

her sprækker fingrene også nemt, garanteret fordi vi så ofte har fingrene i vand når den lille numse skal vaskes. Har heller ikke noget godt råd udover håndcreme.

Anette og Mia 070806

Anonym
    Gæst

ikke mine fingerspidser men mine KNOER … de er et stort blødende sår hver evig eneste vinter. Ævbæv. Eneste der hjælper er fedtcreme, fedtcreme, fedtcreme i en uendelighed … suk … og øv for at man aldrig bliver håndmodel???

Anonym
    Gæst

Hej Kartrine.
    Kender det alt for godt… Fedtcreme i læssevis på inden sengetid og en bomuldshandske over. Også god når manden kommer hjem…du bliver simpelthen nødt til at tage børnene, jeg skal lige ordne mine hænder. Bruger sommetider en fugtighedsmaske (sådan en ansigtsmaske fra matas) er også et tip…
    Og ellers håbe på at den globale opvarmning får bugt med vinter og koldt vejr, ej det er selvfølgelig bare gas!!!
    KH Hanne.
    Vi skal have barnedåb imorgen, så jeg har faktisk ikke tid til at sidde her foran computeren.
    Hvor er det skønt..Farmor og bedstefar kommer og henter Niclas, og tager ham med til byen, og ser når julemanden kommer til Aalborg idag. Det er sgu godt andre kan give ham en god dag, så han ikke kommer til at føle sig i vejen.

Anonym
    Gæst

Jeps 🙁
    Synes Decubal cremen er god til at tage det meste.
    Knus Karina

chnejadrchnejadr
    Medlem

Hej Katrine

Pantothenol (eller hvordan det nu staves) virker her i huset på de der frygtelige sprækker, som jeg får på knoerne. En ordentlig klat, og så masseres godt ned. Locobase fedtcreme er også godt, jeg skifter lidt mellem de to, det er som om huden nogen gange har lyst til det ene og nogen gange til det andet.

Knus,
    Christina

Anonym
    Gæst

Da jeg i sin tid arbejdede med fyrværkeri ødelagde det hænderne totalt. Dybe revner og sår over det hele.
    Fik et kanon råd.
    Fodbalsam fra Matas… Den med Kamfer i, det virkede bare som en drøm:-)

Emma38

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.