Faen

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    svea2004svea2004
    Medlem

ku godt spise!!
    Havde glædet mig hele dagen til guf i aften, når jeg sku være alene hjemme, men så trak jeg nitten og sku ha BÅDE 2-årig og 3-måneders med i netto, og så orkede jeg ik lige diskussionen om, hvorfor “schlik” ik var til nu. Hjem med ingenting og måtte ta til takke med wanna-be-müsli…
    Var det dagens pingo, i øvrigt? Var der ikke nogen, der ku amputere den stakkels dykker snart?
    Længselsfuldt kram

Anonym
    Gæst

Aaarhj, Katrine…kom hjem til Trøjborg – der er Tom’s (chokoladekringler og den slags) til under en femmer ovre i Løvbjerg…og jeg har både skabet og maven fuld!

Uhhmmmnnn,

Ida

MatmagMatmag
    Medlem

He he, blander mig lige, da jeg ser, at der findes en anden Løvbjerg “dagens dykker fan” på netdoktor – fantastisk. Det bedste ved Løvbjerg på Trøjborg er helt sikker deres sliktilbud 🙂
    K.h. Matilde fra juni 2004, tidligere Trøjborg-bo, men nu næsten midtby-bo

svea2004svea2004
    Medlem

Har ligget og rokket utålmodigt med tæerne gennem en hel amning (og den var lang…!), fordi jeg kun havde tanker for at mæske mig gennem en gang chokolade-müsli. Hælder lystigt en portion op, og hvad gemmer der sig? Eet stykke chokolade!!! Eet…?! Sguda ik chokolade-müsli, så…

Anonym
    Gæst

dog uden choko – men hvis I kan klare det ‘kom jeg lige til’ at bage et par cookies også – med choko!!! og mon ikke der kunne blive til et par med i tasken i morgen. Mon ikke du får din lyst stillet, søde Katrine???
    vi ses i morgen
    Dorte

Anonym
    Gæst

satans … nu bliver jeg nødt til at gå igang med den gulerodskage … iiiiiiiih

svea2004svea2004
    Medlem

– ellers var der sket mande-mord herhjemme. For faen, var lige ved at stikke af fra begge børn for at rende i fakta. Abstinenser, så det basker. Meget sukker? Promise?

svea2004svea2004
    Medlem

Schade, så er der kun kineser-kiosken tilbage…

Anonym
    Gæst

promise .. og går igang om lidt hvis I stopper det der indlægs-pjat …

Anonym
    Gæst

jeg bager en svedig kage i aften … promise ….

Anonym
    Gæst

Så er det ikke nu jeg skal afsløre, at det tog mig ca. fem år som næsten-nabo til centeret, før jeg fattede den med Pingo og dagens dykker….åh, godmorgen!

Sgu’ da i øvrigt et vidunderligt plat indslag midt i de kedelige indkøb.

Anonym
    Gæst

shhhhhhh …. jeg har den ondeste chokoladetrang men har måtte stille mig tilfreds med lakridssnørebånd. Ikke HELT det samme vel?

svea2004svea2004
    Medlem

Men dog bedre end müsli. Åååååh, sukker, gi mig SUKKER!!!
    KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE!

Anonym
    Gæst

Nårh ja, og Katrine? I øvrigt drejede Byens Video nøglen om igår…øvøvøvøvøv. Pga download og piratkopiering, som der stod på sedlen i vinduet.

Fiseme tragisk.

Ida

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.