Hvor mange slurke?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 Hvor mange slurke?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Sebastian er begyndt kun at spise i ca 5 minutter ad gangen, men synker ca 100 gange på de 5 minutter – hvor mange gange synker jeres unger ved et måltid, for det må vel et eller andet sted være udtryk for hvormeget de får ned – eller hvad?
    kh,
    Vibeke

Anonym
    Gæst

Tænk, det har jeg ikke talt… Men Lærke spiser da også hurtigere nu, end da hun var helt lille. Om natten tager en amning fx ca 7 min. Så falder hun i søvn igen. Så jeg er max oppe i 10-15 min ad gangen om natten. I starten tog det en halv times tid, når hun skulle have mad om natten. Jeg er sikker på, at når hun ser tilfreds ud eller slapper helt af, så har hun fået nok. Der er som regel stadig mælk tilbage i brystet, når hun er færdig, men hun stopper jo selv, når hun ikke vil have mere.

Maria C og Lærke

Anonym
    Gæst

Det har jeg ikke talt … og har absolut heller ikke tænkt mig at begynde på det!!!!! Hvis Sebastian trives og er glad så stol på at han får nok … jeg tror egenligt heller ikke man kan regne det ud på den måde for der kan vel være forskel på hvor meget det sluger ad gangen.

Rumle, min store søn, var iøvrigt en lynspiser … han kunne tømme en babs på få minutter .. Mila er langsommere og jeg kan da også se forskel på hvordan de suger. Rumle lagde langt flere kræfter i end Mila som ikke suger nær så kraftigt

Ulla

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.