Mor syg og baby er pylret – what to do

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 Mor syg og baby er pylret – what to do

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

du må godt få penicillin … bare husk at sig at du ammer. Jeg ved ikke om de gælder bestemte mærker eller andre faktorer men jeg har ihvertfald ammet og taget penicillin uden problemer før.

Rigtig god bedring (og JA, det er monster hårdt at være syg og passe børn samtidig)

Ulla

musenbbmusenbb
    Medlem

Tjah jeg er nu syg på 5 dag – rigtig ondt i halsen, ører og hoved. Stemmen er helt væk, så jeg får de underligste blikke fra Lea, når jeg “snakker” til hende! Men jeg er nu ved at være alvorlig nervøs for at jeg må bide i det sure æble og ringe til lægen i morgen, Men hvad nu hvis det er halsbetændelse, så skal man vel ha’ penicilin? Og er der ikke noget med det går i mælken og gi’r baby mavepine? Er der nogle, der har erfaringer der? Suk det er hårdt at være syg med en baby…. Godt panodil kan holde feberen nede…

Stakkel! Der er altså osse en mega-ond halsinfluenza der hærger lige for tiden… kender mange der har været syge!

Er bange for at jeg nu er på nippet til at følge i dine fodspor… ondt i halsen, klatøjet og trææææt og øm i hele kroppen som havde jeg gennemlevet en hel Roskilde Festival… det lugter umiskendeligt af influenza, gør det ikke?

Lucca var syg for et par uger siden… mega hårdt med syg rolling! Kunne lige passe at jeg selv gik ned med flaget nu… meeeeega hårdt selv at være syg og passe barn.

Hvordan bærer man sig i øvrigt ad med at være syg som enlig mor??? Får man først feber-anfald efter at ungen er lagt i seng eller hvordan??? Aaaaj, suuuuk… pis pis pis… hulk hulk hulk…. jeg giiiiiiider ikke til det nu….

Host host og medsøsterlig sympati
    Marie Louise 🙁

Anonym
    Gæst

Jeg har før fået penicillin mens jeg ammede (og mens jeg var gravid). Bare husk at sige det til lægen, at du ammer.
    God bedring
    Vh. Karina (der lige har haft omgangssyge (opkast og diarré) og det var MEGA hårdt at holde amningen ved lige mens jeg selv kastede op i lårfede stråler:-( – men det gik!)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.