Slyngel spørgsmål ;o)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 Slyngel spørgsmål ;o)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    pinamorpinamor
    Medlem

Jeg bruger ikke min mamabasic ringslynge så meget som jeg gerne ville. Dels fordi jeg synes det er svært at justere den omkring Cecilias hoved, da jeg har forstået , at de ikke skal ligge helt nede i slyngen, men ved stoffets kan. Den anden grund er, at jeg ikke tør køre i bus med hende i slyngen. Gør I det? Jeg synes bussserne her i Århus kører så vildt, at jeg er bange for at der skal ske noget. Og så er der beklædningen. Hvad skal bebs have på i slyngen her i det ustadige vejr? og hvad har I selv på. En jakke ud over bebs? eller har I slyngen uden på jeres overtøj?

Håber på lidt svar.

Knus Pina + Cecilia 21.09.06

Anonym
    Gæst

Hmm, uden at se hvad de gør kan jeg ikke give dig et endeligt svar på hvad du gør galt i justeringen. Hvilken stilling bruger du? Ligger hun med hovedet mod eller væk fra ringene?
    Hvis den er justeret korrekt kan du sagtens køre bus med hende .. jeg tror næppe de kører vildere i Århus end i København :o)

Jeg har lånt mig til en ægte slynge-jakke … den er så stor at der er plads til bæbs under, så Mila har aldrig andet end en hue på. Hvis jeg havde slyngen ude på mit eget overtøj ville jeg give hende en fleeceflyverdragt på fks…

Mht hvordan du bruger slyngen, så prøv på slyngebarn.dk der kan du enten finde en guide i Århus (jeg ved at der er flere brugere fra Århus) eller fks lægge billeder ud så man kan se hvordan du har den på … så kan man fejlfinde derudfra :o)

pøj pøj
    Ulla

chnejadrchnejadr
    Medlem

Chaufførerne i Århus kører helt sindssygt. Meget værre end de københavnere, jeg har kørt med. Meget mærkeligt.

Når det er sagt ville jeg nu ikke have problem med bebs i slynge. Meget mere sikkert end på arm, i hvert fald – du har jo hænderne fri til at holde fast, og kan tage fra hvis du skulle falde.

Knus,
    Christina

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.