amme tider ?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hvor tit ammer i om dagen ?
    Prøver med hver 4 time men er det for lang tid at strække ham ?
    Om natten kan han sagtens holde og når han er monster træt om dagen går det også fint i går spiste han ikke i 6 timer.

nielsen78

Anonym
    Gæst

Det bestemmer Lærke helt og holdent! Nogle dage går der præcis 3 timer mellem amninger om dagen og op til 5-6 timer om natten. Andre dage kræver hun mad hver 1½-2 timer. Men da spiser hun heller ikke så meget ad gangen. Så det svinger meget. Jeg kan i hvert fald ikke trække den, hvis hun skulle være sulten. Så er det bare nunununuuuuuuu, moar!!!!

Maria C og Lærke.

Anonym
    Gæst

jeg troede det var ML der havde skrevet ovenstående … men det var da Maria!!??

Wheres my head?? Ammehjerne

Anonym
    Gæst

enig med Marie Louise (som sædvanlig … iiiiiiiiiiiih) … vi babser bare når Mila melder sin sult. Der kan gå alt fra 2-6 timer imellem (sidste er dog nat)

er ikke tilhænger af fastlagt skema amning

Kh Ulla

Anonym
    Gæst

Hej Nielsen78,
    Det bestemmer Isabella også – altså bortset fra dengang hun ville spie hver anden time hele døgnet, der måtte vi lige ind og hjælpe. Nogle gang går der 2 timer imellem, andre gang 4- måske 5 timer.
    Og Isabella skal dælme nok fortælle hvis hun IKKE vil have babs – så bræger hun højt når jeg forsøger at stikke den i munden på hende 🙂
    Er heller ikke tilhænger af skemalagt amning, da babyer jo har perioder hvor de opgraderer.
    Vh. Karina

dogs05dogs05
    Medlem

Om dagen går der 3-4 timer, om natten alt fra 4 til 7 timer.
    Lige nu er han syg, det lille pus, så nu går der kun 1½-2 timer imellem (også om natten, gaaaaaab…)

/Ditte

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.