ønske af bog/bøger

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 ønske af bog/bøger

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg vil gerne ønske mig nogle bøger til jul om børn, men er helt på bar bund, hvilken nogle kan i anbefale?
    opdragelse/kost/søvn osv.
    nielsen78

Anonym
    Gæst

“Leg med din baby” fra Politikens Forlag….supergode øvelser/lege/babymassage osv. – den er super! Også for faderen!

-Ida

Anonym
    Gæst

‘kan selv, vil selv – men du må hjælpe mig’ af Grethe Kragh Müller. Beskriver børns udvikling mellem 1-3 år (liiiiiiiiige om lidt), hvorfor de er så snotumulige og hvordan man sætter grænser på den ‘rigtige måde’.
    Kanooooooooooooooooon fed bog!!

Eller hvad med “Babytegn – tal med dit barn før det kan tale”.

Eller ‘Her er jeg – hvem er du?’ af Jeppe Juul … også forfatter til ‘smil vi skal spise’

Kh Ulla

svea2004svea2004
    Medlem

Anna Wahlgren: De kære børn
    Penelope Leach: Vores barn
    har været mine to bibler. Anna Wahlgreen en sadist i forklædning, men har mange fede betragtninger, og Leach gennemgår de forskellige stadier af et barns liv.

:o) Katrine

Anonym
    Gæst

60 vidunderlige uger

…er jeg netop gået i gang med, og tror det bliver en bibel, som for så mange andre.
    Det er den med springene, der forklarer, hvorfor spædbørn på bestemte tidspunkter er mere krævende og morsøgende end andre.
    Meget interessant.

Anne Mette og Samuel 4½ uge

Anonym
    Gæst

aj, det er fordi jeg kender en Jeppe Juul … ha ha …. men jo forfatteren (som jeg altså ikke kender) hedder JESPER

fnis fnis

svea2004svea2004
    Medlem

ikk?
    Eller “De kompetente forældre” af Margrethe Brun Hansen

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.