Knap 2 mdr. gammel og indlagt for første gang..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2006 Knap 2 mdr. gammel og indlagt for første gang..

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

nåårh lille pus … rigtig god bedring med ham
    kh Ulla

Pia1974igenPia1974igen
    Medlem

..Ja meget ubehageligt men Kasper har haft/har høj feber og i nat blev jeg indlagt med ham på Roskilde børneafdeling pga. 39 i feber, tynd mave på 3. uge og obs for menigitis pga. røde pletter i ansiget og hovedbunden !!
    Vi fik lov at køre hjem igen i eftermiddags men allerede kl. 17.30 havde han igen 38,3 i feber og jeg talte med børneafdelingen. Vi har en åben indlæggelse og kan bare køre der op hvis vi mener at det er det bedste.
    Jeg har lige haft vækket Kasper, ammet ham og nu sover han igen. Vi prøver at gå natten i møde her hjemme og må så se om vi også er her i morgen tidlig eller om det bliver “farligt” igen i løbet af natten.

Desværre har jeg jo været på børneafd. nogle gange med vores datter på 3 år pga. MBL-mangel ( et immun system der ikke virker og hun har derfor været meget syg )
    Jeg havde dog ikke forventet at Kasper skulle se børne afdelingen så tidligt.

Godnat hilsner fra Pia og Kasper 8 uger gammel

Anonym
    Gæst

Håber natten er gået godt! og at Kasper er okay?

Kh Sara

Anonym
    Gæst

nej, hvor er det synd. Håber, at han har fået det bedre.
    Knus Pernille

Pia1974igenPia1974igen
    Medlem

Kasper havde her til morgen 37,8 i feber og vi har været inde hos egen læge til kontrol. Så små børn skal jo slet ikke have feber og da slet ikke flere dage i træk, så vi skal til kontrol igen i morgen.

I drømmer ikke om hvor træt jeg er…havde lige troet at jeg skulle have en lur her til eftermiddag men lige da jeg var skvattet i søvn vågnede Kasper igen og var ulykkelig…sådan er det bare hele tiden. Jeg kan snart ikke hænge sammen mere, det har nu stået på i 3 døgn !…Åhh hvor jeg håber at han snart bliver rask igen så jeg ikke behøver at være bekymret.
    Syge børn er okay, det har jeg prøvet en del til de sidste 2 år, men jeg er ikke så vant til baby børn der er syge og det syntes jeg ikke er rart !

KH Pia og Kasper der bliver 2 måneder i morgen

Anonym
    Gæst

Kære Pia.
    Pyha en forskrækkelse, kan godt forstå du er helt smadret. I må skiftes til at sove, jeg håber du snart får lidt søvn og overskud. Sender en masse gode tanker og ønsker om god bedring.
    Knus Karina og Isabella 2 mdr i går

Anonym
    Gæst

Kære Pia

Jeg føler virkelig med dig. Jeg var jo indlagt en uge med Emil da han var 2 uger, så jeg ved udemærket hvordan det føles at have en lille syg en, man føler sig virkelig hjælpeløs.
    Håber det går over meget snart, så han kan blive frisk og rask igen.

MVH
    Bente

Anonym
    Gæst

Rigtig ked af at læse dit indlæg. Håber meget, det går bedre!!
    Knus “ventepigen”

Pia1974igenPia1974igen
    Medlem

…men py-ha det har været nogle hårde dage fuld af bekymringer !

Kasper begyndte i aftes at være lidt mere normal, pludrede, smile og var i bedre humør – skønt at se sin “gamle glade” dreng igen !!

Her til morgen er han nærmest feber fri så nu håber vi at stormen er reddet af !!

Kh Pia som takker for alle jeres hilsner og tanker

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.