bryster

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Syns det er en underlig fornemmelse med mine bryster, nogle gange føler jeg han langtfra tømmer dem, og lige nu sidder jeg med et fast halvfyldt bryst og et total slattent lille tomt et 🙂

Læser de helst skel tømmes hver gang ( pga bryst betændelse) men det kan han slet ikke og har aldrig gjort det.
    Burde jeg malke resten ud efter hver måltid?

nielsen78

Anonym
    Gæst

Hej.
    De skal ikke tømmes hver gang, babyerne spiser måltider af varierende størrelse, og det regulerer de selv, hvorfor du heller ikke skal malke ud, da det vil resultere i overproduktion.
    Så følg din søns signaler og din egen intuition, så går det af sig selv.
    Vh. Karina

Anonym
    Gæst

Det er kun, hvis du har brystbetændelse, at du skal malke ud efter måltiderne. Du risikerer at sætte produktionen i vejret, hvis du malker ud til hverdag. Lærke tømmer heller ikke mine bryster helt, og når hun om natten kun får af det ene bryst, så løber det andet over om morgenen. Har prøvet at give hende af begge bryster om natten, men hun er mæt efter det ene… Så ligeså snart hun vågner om morgenen, får hun stukket en babs i munden, så mælken ikke går til spilde 😉 Orker ikke at skulle malke ud om natten, så det bliver sådan her…

Maria C og Lærke

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.