Økologisk vælling?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2006 Økologisk vælling?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    tina70tina70
    Medlem

Et bud ville være Hipp, men jeg har altid selv lavet grød og vælling. Hvad med at købe økologisk rismel og lave det selv?
    Mvh. Tina og Klara, som dog stadig kun drikker mors mælk.

Anonym
    Gæst

Hej alle sammen.
    Jeg har forgæves ledt efter økologisk vælling, men jeg det virker somom det er umuligt at finde økologisk vælling til babyer under 6 mdr. Er der nogen der hved hvor jeg finder noget? (min søn er 5 måneder).
    Mvh. Sara.

Anonym
    Gæst

Hej

Hipp laver en økologisk vælling men vi ligesom en anden skriver anbefale dig og lave det selv.

Den færdig lavet vælling indeholder meget SALT tjaa jeg tænker hvad fanden laver salt i vælling??? Næ jeg laver det selv ikke spor svært.

Jeg tager ca 230 ml vand i en gryde en halv spsk. majsmel koger det et par min. Tager det af varmen putter en frosen terning æbelmos som jeg har lavet på forhånd og blende. Hælder det på flaske ( tjeker at der er 200 ml, putter ekstra vand i vis nødvendigt) ind i køleskabet. Når jeg skal give Emil en flaske sætter jeg det ind i mico ovnen putter mme pulver i til 200 ml.

Jeg lave to flasker af gang. Så kan du jo bruge økologisk majs/ris mel og bruge hipps økoloiske mme. Det er meget billiger og sundere for dit barn. ( vil jeg påstå) og når du lave det selv må du gerne ifølge min sp give mere en to flasker i døgnet hvor imod det færdig pulver må du kun give det barn to flasker af..

Go fornøjelse
    /Karina

Anonym
    Gæst

Jeg har købt noget hos helsekosten, både auron og nogen andre har økologisk pulver.

Trisse

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.