Bumbo stol.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    sugarcupsugarcup
    Medlem

Jeg fik dette vidunder anbefalet og må simpelthen bare give det videre. Stolen hedder Bumbo og er afskyelig grim, men fantastisk. Leonora sidder og nyder livet og omgivelserne. Vi har hænderne frie og kan spise uden baby på skødet. Hun bliver støttet alle de rigtige steder. Det er et af de få køb ( vi har været nemme ofre for “smarte” babyting… ) som virkelig har været alle pengene værd.

Anonym
    Gæst

Aaaargh, den ser dejlig ud…at sidde i…Men har du så købt den hos Trendybaby? (Når jeg Google’r Bumbo i DK popper de op som eneforhandlere i Norden….og er de ikke gået ned med flaget for nylig?)

Ida, på besøg fra august

Anonym
    Gæst

Aaarhh, never mind….det tog kun fem minutter at finde den andetsteds.

-Ida

sugarcupsugarcup
    Medlem

Jo prøvede at købe den hos trendybaby ,men fandt også ud af at de var lukket. Jeg købte den hos en i Aakirkeby. MEGET fin service og den kom 2 dage efter jeg havde bestilt den. Bornwulff.dk tror jeg det hed.

Anonym
    Gæst

Har lige kigget lidt på denne stol på nettet. Den er jo smart (læs: funktionel !!!). Synes jeg læste et sted at den må bruges op til 10 kg. Er det rigtigt ? Tænker bare på hvor længe min søn kan bruge den, når han allerede vejer 8,6 kg (han er 4 mdr.)…?

Mvh
    Frigsen

Haii… Ja jeg har osse kigget lidt på den stol og er faldet for den….
    Ved man kan købe den hos http://www.mor-og-barn.dk til 350kr

Sonja og Sara 030606

Anonym
    Gæst

Hejsa.. Jeg købte stolen til Andreas da han var 4 mdr, og det fortrød vi egentlig lidt, for han kunne jo ikke bruge den så længe, han vejede 8,2 da vi fik den..Og ja, den må nemlig kun bruges til 10 kg.. Men så har man den selvfølgelig hvis han en dag skal ha søskende.. Men den tid han kunne være i den brugte han den også meget. Han var med i badet og på køkkenbordet og spisebordet og så er den praktisk at have med hvis man spiser ude hos andre..

Hilsener fra Line og Andreas (22.04.06)

Anonym
    Gæst

Vi har købt den og Filippa vejer 8 kg, men den er super god! Og jeg tror nok vi skal få meget fornøjelse.. Hvis hun kan være i den, og gider den når hun vejer 10 kg., så fortsætter vi bare med den. Hun sidder jo ikke i den uden opsyn alligevel..

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.