Også 1. gang

• This topic has 0 svar, 1 stemme, and was last updated 8 months siden by Anonym.
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

En streg er en streg.. Tillykke med graviditeten 🙂
    Mavesmerter er jo et kapitel for sig.. Nogle mærker absolut intet.
    Personligt har jeg det som om jeg skal have mens. Det murrer og niver i mit underliv når jeg er nygravid.

Anonym
    Gæst

Hej alle!

Jeg melder mig også lige på banen. Jeg har testet en gang i går aftes, og en gang i morges. Begge tests positive. Der var dog lige det, at stregen i “gravid”-feltet var væsentlig tydeligere end i “kontrol”-feltet. Begge var dog helt synlige. Jeg håber ikke det betyder noget…! Jeg har bestilt tid ved lægen fredag – hvor er det spændende, og også lidt skræmmende på én gang. Jeg har en del ondt i maven og kvalme. Jeg kan læse, at en del døjer med kvalme, men er mavesmerter mon også almindelige…? Ja, jeg er helt på bar bund i de her ting.

Jeg havde egentlig slet ikke forventet at blive gravid nu her. Stoppede med p-piller i april måned, og har kun haft 2 menstrautioner siden. Men det tyder jo på, at det er lykkes 🙂

Mange hilsner til alle

CJ 🙂

Anonym
    Gæst

Hejsa!

Hvor er denne debat altså bare en herlig ting. Tak for dit svar 🙂 Jeg var begyndt at tænke stygge tanker om graviditet uden for livmoderen og lignende. Det er dejligt at høre, at andre har oplevet noget ligende. Det er netop en “murren” i maven, som jeg oplever.

Glæder mig til fortsat at debatere.

CJ

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.