små forhindringer eller et begyndende problem??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2006 små forhindringer eller et begyndende problem??

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    nikoline06nikoline06
    Medlem

hej allesammen,
    først en stor tak til jer tre(Camilla, Tina og Chukie) der fik læst mit indlæg og sparket mig til debatten *S*-

jeg er førstgangsmor til Nikoline på godt ½ år, som for første gang gør brug af denne formidable kontakt til andre i samme båd-.

kan lige kort fortælle lidt om vores baggrund- jeg er 27 år uddannet diætist- kæreste (snart gift-håber jeg *S*) med Nikoline´s far jan på 28 år. Vi er er for tiden bosat hos mine forældre i værløse, da vores nyindkøbte lejlighed i målev stadig ikke står færdig!!!(går 3 måneder mere.. støn)

Vi er nu stødt ind i nogle små forhindringer- med små mener jeg, at det KUN er ting, der vil forbedre vores hverdag hvis det kan afhjælpes…

for det første: Nikoline vil absolut ikke tage flaske-hverken med min mælk eller andre former for flydende- kop vil hun gerne men kun med vand- hun har til hun var ca. 3 måneder gerne ville, men nægter nu- det er lidt træls, da jeg gerne vil kunne give hende lidt til at sove på- og ville gerne hun kunne passes af andre i længere end et par timer.- har næsten droppet det-men nu plager det mig igen, da et andet problem nu er opstået (altid bekymringer ikk`???*S*).