Gravid igen!!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Der er vist ikke andet at sige end… TILLYKKE. Hvor er det dejligt for dig/jer. Håber at alt kommer til at gå planmæssigt.

Knus
    Susanne med Kristoffer (030506) og Josefine (170103)

IRP1969IRP1969
    Medlem

Hmm ja det er nu lidt underligt for mig at skrive at jeg er gravid igen!!
    Inden jeg fik Sabina var jeg barnløs i 8 år og havde været i behandling i næsten 3 inden det lykkedes mig at gennemfører en graviditet! Var gravid i alt 3 gange ved hjælp af ivf, men mistede fostret de to gange!!

Da jeg var gravid med Sabina valgte min ex at være mig utro og jeg smed ham ud!! Fandt mig en ny kæreste som jeg er meget glad for og som bare behandler os fantastisk! Jeg har kendt ham i mange år, bare aldrig tænkt på ham som kæreste! ( nok naturligt når man er i et langvarigt forhold)

JA nu er det jo så, at jeg den sidste tid har været meget træt og der har været flere episoder hvor jeg har sagt, ” hvis ikke jeg vidste bedre ville jeg tro, at jeg var gravid” Havde heller ikke fået min mens, men tænkte egentlig bare, at det var fordi det endnu ikke var regelmæssigt efter fødslen! Men en test ville måske få de tanker ud af mit hovede og få gang i mens!
    Så testen blev taget her til morgen og til min STORE overraskelse viste den positiv! Det gjorde de 5 andre teste jeg har taget i løbet af dagen osse!!!!!!!
    Det skulle jo ikke kunne lade sig gøre, når jeg i så mange år har fået at vide, at mine æggeledere er lukkede og derfor kom i behandling!!!

Jeg er totalt chokeret!! Tør ikke helt give mig hen til tanken om endnu en dejlig baby…… Havde helt indstillet mig på, at jeg kun skulle have et barn og havde affundet mig helt med den tanke……

Puha, det blev lidt af en smøre…. 🙂

Skulle bare lige fortælle det til nogen!! 🙂

KH Ida

Anonym
    Gæst

Hej Ida

TILLYKKE!!!!! Hvor er det dog dejligt!!
    Tja, jeg kender til flere tilfælde, hvor man har bare forsøgt og forsøgt og tilsidst fik kvinden at vide, at hun IKKE KAN blive gravid, men når vejen er banet een gang, er det altså bare lettere!

Nu er det jo så bare udfordringen at få to børn meget tæt på hinanden rent aldersmæssigt, men lad det ikke afskrække dig! Mine første to børn er også en slags pseudotvillinger, og ja, gu’ var det hårdt i et års tid med to små blebørn, men ligeså snart den mindste begyndte at gå, har det hele kun vist sig at være til stor fordel. De har enormt meget glæde af hinanden, de to. Og det vil dine børn så også få!

Endnu en gang stort tillykke!
    Knus fra
    Tiina

fremtidenfremtiden
    Medlem

Hej Ida..

Jamen, et kæmpe tillykke herfra. Hvor er dog dejligt for Jer at I nu har endnu et lille mirakel i vente….

Hilsen Mette

StapelfeldStapelfeld
    Medlem

*Griner glad* Altså HJERTELIGT TILLYKKE !!!!! Det er bare fantastisk… Og det viser jo bare, at miraklernes tid ikke er forbi… *SS* Og hvis du har taget 5-6 test, så er der vist ikke skyggen af tvivl… Hvor langt mon du er henne ?? *G* Jeg fik selv oplyst efter en stor operation som 20 årig, at jeg ALDRIG fik børn – at det ville være som at få 7 rigtige i Lotto… Hmmm – Jeg gik ALLIGEVEL i gang med behandlinger, for jeg nægtede at leve et liv uden børn – og efter knap 4 år kom Cathrine til verden… *S* Frederik og Oliver er kommet helt økologisk til verden – i første hug endda – vildt, ik`?? *G* Så jeg har nu vundet den store gevinst hele 3 gange – og lur mig, og der ikke kommer én mere om et par år ?? *G* Endnu engang et stort og varmt tillykke herfra – kæmpe knus herfra Stapelfeld + 3 gevinster…*S*

HarmoniHarmoni
    Medlem

Hvor er det dog fantastisk*SS*

Kæmpe stort tillykke… Håber jeg snart kan tilskrive mig det også*SS*

Anonym
    Gæst

Hejsa IDA

Det er så skønt! TILLYKKE og al muligt!
    Jeg bliver så glad når jeg hører sådan nogle gode historier!

Det er også heldigt for din nye mand, at blive far, når han regnede med at det ikke lod sig gøre med dig!

Tillykke til jer, og tillykke med manden med super sæden der bare gennemtrænger alt!

mange hilsner fra en mor til 2 børn fået ved mikroinsemiantion IVF/ICSI

Pia mor til august 03barn og maj 06.

IRP1969IRP1969
    Medlem

Er stadig lidt i chock!! Rigtig glad for det lille nye mirakel der vokser inden i mig!

HAr været hos lægen i dag, der kunne bekræfte at alle mine mange hjemme tests har vist rigtigt, jeg er gravid!! Insisterede på at få taget blodprøve for at se HCG tallene på papir!! Kan næsten ikke tror at det er sandt!!

Samtidig kan jeg ikke helt lade være med, at have lidt dårlig samvittighed overfor min lille datter, der ikke får lov til at være den lille baby så længe!!
    Meen samtidig, tænker jeg jo også på den fornøjelse, jeg håber de får ud af hinanden…. 🙂
    KH fra en forvirret men lykkelig Ida 🙂

Hej ida
    Du skal ikke være forvirret, det er da også skønt for din datter, der er 14 mdr mellem mine drenge og de nyder allerede godt af hinanden, syntes ikke det er spor syndt, de får meget glæde af hinanden.
    Har lige læst din historie både med exen ovs, fik helt tåre i øjnene, hvor er jeg bare glad på dine vegne.
    tillykke tillykke tillykke
    fra carina

KaenguruKaenguru
    Medlem

Hej Ida,
    Tillykke, hvor er det fantastisk!! Det er da helt utroligt at det er sket helt af sig selv, kan godt forstå du er helt målløs. Har du nogen idé om hvor langt henne du er?
    Hvad siger din kæreste?
    Knus fra Lise

cluclu
    Medlem

Tillykke tillykke.

Håber du får en super dejlig og nem graviditet – så din lille pige også får lov at nå at være baby, og have sin mor lidt for sig selv 🙂

Knus Camilla, mor til Sofie 28.10.03 og Simon 19.05.06 (I øvrigt GODT det ikke er mig der er gravid. Et er at jeg ikke skal have fler, men tanken om to så tæt ville, for mig, heller ikke være til at bære!).

IRP1969IRP1969
    Medlem

Hej Lise!
    Ved ikke sådan helt hvor langt jeg er henne, men skyder på mellem 5-7 uger…. Da jeg var i behandling skrev jeg jo alt i min kalender, men det holdt jeg op med efter fødslen, troede jo ikke lige jeg fik brug for det!

Kæresten er helt vildt glad, havde jo brugt oceaner af tid på, at gøre det klart for ham, at hvis han var sammen med mig, så ville han aldrig få sit eget barn!!!!!!!!! tja miraklernes tid er ikke forbi!

Håber det kommer til at gå godt og at vi får en sund og rask baby inden for de næste 7-8 mdr. :))

KH Ida

IRP1969IRP1969
    Medlem

Tak for det.. 🙂
    Syntes ikke engang det er tanken om to så tæt…. ( har været heldig og fået den nemmeste pige første gang ) For mig var det vist bare det chok jeg fik da jeg så en positiv test, som jeg jo aldrig havde regnet med at se igen… 🙂 ‘

KH Ida

Anonym
    Gæst

TILLYKKE! Hvor er det bare fantastisk! Jeg er virkelig glad på dine vegne. Mange hilsner fra MiB

IRP1969IRP1969
    Medlem

Ja fantastisk er vist ordet. Tak MIB 🙂

KH IRP

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.