Hold op der søges grænser her…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2006 Hold op der søges grænser her…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    nettepnettep
    Medlem

Ida er simpelthen blevet en rigtig stædig frøken. Hun er virkelig begyndt at søge grænser, og det er jo i princippet fint nok. Men hold kæ*t hvor er det hårdt, at vi ind i mellem må blive gale på hende, før hun hører efter 🙁 Som regel er det hurtigt overstået, og vi henleder hendes opmærksomhed på noget andet, så hun hurtigt glemmer hvad det var hun blev sur over. Men i øjeblikket vil hun ikke sove, og bliver rigtig ulykkelig hvis vi går fra hende, så nu lægger jeg mig hos hende indtil hun er faldet i søvn. Det lille pus altså… Er der andre der oplever at trodsalderen kommer snigende?

Nette 7+5 og Ida (240406)

Anonym
    Gæst

Ok ja… længe endda… Herhjemme har Liv jo en storebror og ALT hvad han gør bliver kopieret… Lige nu hitter det at sige “prutskid” hele tiden (hørt fra Sebastian der lige er startet i bh)
    Men hun er en rigtig pige… der falder brænde ned hvis vi fx vil hjælpe hende med tøj, sko og den slags….

Hun bliver vild og hysterisk hvis ikke verden går den vej Liv vil det…

Og til trøst… Det bliver kun værre:-) 🙂

Knus fra en artsfælle – Maria og hysse Liv 040406

Anonym
    Gæst

Her kommer også en del udbrud, men jeg tror mere at det skyldes frustration over manglende sprog (og tungnemme forældre..) end grænsesøgning.
    Hun kan blive dybt ulykkelig over småting – f.eks. i dag, hvor vi sagde nej til at hun skulle have tykmælk og i stedet gik igang med at finde rugbrød osv. frem til frokost. Tudeturen stoppede først, da hun sad i stolen og så far smøre en mad til hende 🙂
    kh Kathrine

auzzieauzzie
    Medlem

Uha hvor kan jeg genkende det det med at de vil selv og at det skal ske som HUN har besluttet det.

Frederik er nem mht tøj osv, men han er begyndt at skrige, bare skrige og så slår han lidt ud efter mig, især idag hvor Es har kastet op 100 gange og bare trænger til at hænge på mor/far, han søger grænsen ret så tydeligt, så mor er streng i disse dage ;o)

Kh Malene.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.