Spiral sprøgsmål (igen)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2006 Spiral sprøgsmål (igen)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    challe77challe77
    Medlem

Har i dag fået sat min op, og håber jeg bliver glad for den. (hormonspiral)

ved vi er forskellige, men hvor længe var i om at tilvænde jer den, og kan jeg forvente at jeg bløder en del her de først måneder lige som med min mens, eller bliver det bare pletblødninger?

~ Charlotte – der er glad for at slippe af med p-piller.

Hej!
    Jeg fik min sat op i okt sidste år. jeg tror jeg blødte i ca 2 md efter. Altså ikke ligesom mens, men jeg var nødt til at have bind på hele tiden 🙁 Og derefter blødte jeg i 14 dage når min mens kom og så gik der 14 dage hvor jeg ikke blødte og så stårtede det forfra med mens i 14 dage. Rigtig møg træls, når man nu vælger hormonspiralen for ikke at skulle bløde så meget. Men min gyn. siger at det er fordi at hormonet i spiralen har taget noget tid om at komme ordentligt igang med at virke. Men nu har jeg de sidste 3 mdr “kun” blødt en uge og så går der tre uger så kommer det igen. (Havde ellers håbet på at min mens ville ophøre, men som du selv skriver er vi ikke alle ens) Har en veninde som fik en sat op for et år siden og hun blødte lidt ca 1 mdr efter og har ikke siden set skyggen af mens (snyd :))

Nå men det var lige min situation med hormonspiralen 🙂

Camilla (Benjamin 03 og Freya 06)

miesmusmiesmus
    Medlem

jeg fik sat min op i december sidste år og jeg startede med at bløde efter ca 2 mdr. jeg bløder op til 4 uger af gangen og så en lille uges pause og så forfra. har derfor fået en p pille kur som evt kan rette det ind. glemte en pille og så startede mens. fedt så nu bliver det spændende om jeg blæder 4 uger igen. gør jeg det regner jeg med at jeg vil have den fjernet da jeg tvivler på det så overhovedet holder op igen.
    den har ikke været pengene værd for mit vedkommende, men det er de færreste der har det som mig ( og camilla)

mie

Anonym
    Gæst

Fik min sat op ved 8 ugers undersøgelsen. Blødte en lille uges tid, så vidt jeg husker. De første par mdr. kom “menstruationerne”/pletblødningerne ret uregelmæssigt, men efterhånden ebbede de ud. Nu er der aldrig mere, end et trusseindlæg kan tage det.

Anonym
    Gæst

Fik min sat op ved 8 ugers undersøgelsen. Blødte en lille uges tid, så vidt jeg husker. De første par mdr. kom “menstruationerne”/pletblødningerne ret uregelmæssigt, men efterhånden ebbede de ud. Nu er der aldrig mere, end et

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.