Gips afstøbninger ?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2006 Gips afstøbninger ?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    dina1981dina1981
    Medlem

Hejsa.
    Tænkte i måske ku hjælpe mig. Havde tænkt at lave gips afstøbninger at bette mandens fod og hånd i julegave til nærmeste familie.
    Fik dem så købt inde i forretningen Tiger.
    Da jeg kommer hjem og læser på pakken står der så at de ik er egnet til børn under 3 år. Der jeg ser blir lidt i tvivl er om de mener at børn under 3 år ik må lege med det, eller om de mener at børn under 3 år ik kan tåle det?
    Hmm ja håber i ved om man må, da jeg synes det ku være en rigtig sød gave 🙂
    Knus dina1981 og Aleksander 200406
    PS: Han har forresten os mælkeallergi og synes jeg har hørt noget om at de så ik kan tåle kalken i gipsen, nogen der har hørt om det?

Anonym
    Gæst

Hvorfor bruger du ikke dekorations ler/ eller tylle dej…… hvis du ruller det ud og trykker hånd og fod i det. Du skal lave en kant om aftrykket og bagefter hælder gibs i vil aftrykket stå positiv meget pæner. Hvis du har en email adr kan jeg sende dig på mail en beskrivelse på hvordan du gør.

Anja mor til Simon 22 04 06

Anonym
    Gæst

Jeg vil meget gerne vide hvordan du gør hvis jeg må blande mig 😉 Hvis du har tid og lyst så er min mail pastoft@kabelmail.dk Knuz Jannie og Toke

Anonym
    Gæst

Har sendt dig en mail

Anja

mgwm2002mgwm2002
    Medlem

Jeg har netop lavet gipsafstøbninger af mine “store” pigers hænder – de er rigtig flotte og skal bruges som julegaver. Jeg vil også lave hånd- og fodaftryk af Johan.

Vi brugte denne opskrift:

http://www.farmorogborn.dk/artikler/artikel.asp?id=26

/Mette (Asta og Thit 210704 + Johan 230406)

petite1petite1
    Medlem

eu@ibi.dk

På forhånd tak.

KH
    Eva

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.