Der kravles…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Berit83Berit83
    Medlem

og moren er bare så stolt af sin søn. Igår på Emil´s 7 måneders dag begyndte arme og ben pludselig at samarbejde og nu går det over stok og sten henover gulvet.
    Det er bare vildt så stærkt tiden går…jeg synes lige jeg har fået ham og nu er han allerede 7 måneder og en stor dreng.

berit og Emil 220406

mifunemifune
    Medlem

super flot. ihh det er så sjovt når de begynder på det. glæder mig også til mathilde begynder, men hun sidder bare og drejer lidt rundt om sig selv.

men tillykke med det og pas på planterne:)

mie

missredmissred
    Medlem

Tillykke med kravleriet 🙂 Her kravles der også og Christoffer er rundt i hele huset, så vi skal virkelig holde øje med ham.

Knus, Heidi

2maten2maten
    Medlem

Ronja kravler også, men hver gang jeg forsøger at tage et billede af hende, så sætter hun sig ned og griner!
    Ellers går det også ret stærkt her, now you see her, now you don´t agtigt, og jeg synes altid hun går efter de ting hun ikke må: storsøsters legetøj, kattetørkosten, blespanden, ledningen til fars computermus!
    Bakke kan hun også opdagede jeg idag da hun forsvandt baglæns ind under min mands pcbord.
    Vi har aldrig rigtig haft kravlebørn før så det er både sjovt og lidt af en udfordring….
    Hun har iøvrigt opdaget at det er godt at numse sig frem på dagplejerens glatte gulve, så det gør hun..og mig der troede at de valgte en metode frem for de andre!
    Mvh 2maten

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.