København og omegnsmøde

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2006 København og omegnsmøde

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    mifunemifune
    Medlem

jeg bager gerne en kage og tager med
    glæder mig

hilsen mie

ChrappChrapp
    Medlem

Så må jeg vist hellere se at få styr på det c”,)
    Vi mødes her hos os, Christina og Andreas, TIRSDAG D. 28. NOV. KL. 11:30.
    Så vidt jeg kan se vil følgende komme: Mie & Mathilde, Nette & Ida, Isabella & Clara, Mia & Max, Jannie & Toke (huske at skrive og fortælle, hvis i er forkølede for Tokes skyld).
    Meld venligst tilbage om i kommer, flere er selvfølgelig velkomne.
    Jeg laver kaffe og te, og æbler/bananer/grøntsager. Hvis der er nogen som tager lidt brød og lidt pålæg, evt. en hjemmebagt kage med vil det være dejligt.
    Jeg bor Hallandsparken 88, 2630 Taastrup (5-10 min. gang fra Høje-Tåstrup station). Jeg vil gerne hente ved stationen hvis det bliver nødvendigt, da det er lidt svært at finde vej der fra, skriv evt. til mig på chap@webnetmail.dk eller ring 2140 0484
    Med venlig hilsen og snartligt gensyn Christina og Andreas

mifunemifune
    Medlem

fra hallands boulevard eller skal man hele vejen uden om? kan ikke helt huske om der er det.

hilsen mie

nettepnettep
    Medlem

hej, ja vi vil stadig meget gerne komme. Vi tager gerne pålæg med denne gang 🙂
    Glæder mig til at se jer igen 🙂
    Knus Nette og Ida.

Anonym
    Gæst

Jeg vil gerne tage lidt brød med. Du må gerne hente på stationen, jeg jan også bare mødes med de andre på stationen.

Hej fra Isabella

Anonym
    Gæst

der er ikke nogen sti, man skal igennem skolen, og så er man der

Hej fra Isabella

mifunemifune
    Medlem

vi kan følges hvis du har lyst. jeg kommer nemlig også op på stationen. tager 400 s.
    jeg har boet i taastrup så ved hvor christina bor, er dog bare lige i tvivl om der er en sti. men ved da hvad vej vi skal gå fra stationen.

hilsen mie

ChrappChrapp
    Medlem

Hvis i går til venstre når i kommer ud af stationen (på bussiden) og ned til Gadehavegårdsvej så ligger Gadehavegårds skolen overfor i lyskrydset. I skal igennem skole, men bagved langs pakeringspladsen om til stien (man kan ikke komme den direkte vej med barnevogn 🙁 )og så kommer min bebyggelse (rækkehuse i 2 etager). Håber i blev i klogere og ikke bare mere forvirrede. Ellers må i ringe så går jeg ud i området og leder efter jer 🙂
    Glæder mig til at se jer
    Christina

Anonym
    Gæst

hehe jeg ved godt hvor det er, vi solgte vores lejlighed i hammeren i feb, så vi skal nok finde det.
    Hej fra Isabella

mifunemifune
    Medlem

super. vi kan vel lige skrives ved når vi ca ved hvad tid vi er der. her er mit mobil nummer: 30635048

mie

Anonym
    Gæst

Jeg er på stationen fra kl 11.00 og jeg venter ved elevatoren der er ved S toget. Mit mobil nummer er: 28180221

Hej fra Isabella

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.