Nu MÅ jeg prale – er så glad…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2006 Nu MÅ jeg prale – er så glad…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    challe77challe77
    Medlem

Hjalte – hvis nogle husker ham… – NU kan han næsten sidde ALENE i 5 minuter uden at synke sammen, vælte eller noget og moren er SÅ stolt og glad :o)
    Også til vores overraskelse – ja så kom hanlige op på alle fire og rokkede forleden aften :o)
    Han lære det nu gør han – og jeg er lykkelig :o)

~ Charlotte – som egentlig burde pakke til vores mini ferie i Lalandia i morgen – meeeeen måtte lige prale med min dejlige dreng.

Anonym
    Gæst

Kæmpe til lykke. Det er vildt fantastisk – hver gang de små begynder på noget nyt.
    Stil du dig bare op og skrig det ud fra hustaget. Verden har brug for at glædes over noget – og hvorfor skulle det ikke være lille herlige Hjalte.

Glade hilsner
    Jeanette og Hannah

nettepnettep
    Medlem

hej Charlotte
    ja ja nu kommer det… det er dejligt 🙂 Tillykke med det!
    knus Nette og Ida 🙂

Anonym
    Gæst

Hej med jer.Du kan tro vi husker Hjalte.Hvor er det skønt for jer og ha en dejlig tur alle sammen.Dejligt med navnet hjalte det støder man ikke tit på;) Det hedder min dreng på 6 år også.Knus jannie og toke;) 300406

stinebustinebu
    Medlem

Åh hvor blev jeg glad da jeg læste dit indlæg. hvor er det fedt for jer. hilsen stine og anton

Anonym
    Gæst

Tillykke med Hjalte. Ats idde ca. 5 minutter uden at synke sammen lyder ligesom Magdalene der ogsaa sidder men ikke heeeelt sikkert endnu. Hun er ogsaa i gang med at laere at kravle, men man kan dog stadig foelge efter hende. Siger det mest for saa at pointere at din dreng i hvertfald er ligesaa hurtig som min pige. Og saa er han jo ikke bagud som du skrev tidligere, du frygtede lidt. Gav det mening? Ved ikke om det betyder noget, men her er mit indlaeg. Knus

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.