Kode til tænk?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2006 Kode til tænk?

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    KaenguruKaenguru
    Medlem

Hej med jer.
    Vi er begyndt at overveje hvilken autostol vi skal købe til Victor næste gang. Jeg har set på tænk, at de har lavet en stor test, som jeg egentlig gerne vil læse og jeg har før set, at der er nogen herinde der har skrevet koden. Er der nogen der har den?
    Hilsen Lise

Anonym
    Gæst

Jeg har købt rapporten.
    De to der klarer testen til ug er Maxi cosi priorfix og maxi cosi tobi. De to der dumper testen er HTS be safe izi og Akta. De forskellige Römer stole, for kun middel vurdering ved frontalkollission, men de dumper ikke.

Anonym
    Gæst

Koden gælder til 10 nov. så kommer der en ny 🙂

Anja

Anonym
    Gæst

Brugernavn: t68
    adgangskode: bod

MillermusMillermus
    Medlem

Ved ikke om det er den samme test, men denne er lavet af forbrugerrådet og FDM og kan så vidt jeg kan se hentes ganske gratis uden brug af kode:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/7BF9A3A4-D7B7-4139-85DF-6CE15C94B324/0/2631.pdf

Mia

KaenguruKaenguru
    Medlem

Tak for hjælpen. Vi har købt en stol her til eftermiddag efter at have studeret testen nøje :o)
    Lise

Anonym
    Gæst

Lise – hvad stol valgte i så?. Ps. rart at kunne hjælpe 😉

Anonym
    Gæst

Vi har købt 2 stk. Maxi Cosi Tobi efter at have gransket TÆNK-testen nøje.

Fordele: Nem at montere, sikkerhedsselen sidder i “hovedhøjde” på bagsiden i stedet for længere nede – øger efter sigende sikkerheden, farveindikator på, om selen er spændt stramt nok, nemt at skifte fra “sidde-ret-op-og-ned”-position til hvile-position, vaskbart betræk og jeg kunne blive ved.

Eneste ulempe indtil videre: Synes jeg skal bukke, bøje og vride min ryg/overkrop ind i bilen for at sætte børnene i… 😉 Nåja, og så kan den kun være fremadvendt, men det passer fint til vores behov.

Mvh Margit (Sofie og Simon, 160306), der lige kom forbi

Ps. Hvis vi havde haft Isofix i bilen, havde vi nok købt Maxi Cosi Priorifix’en…

KaenguruKaenguru
    Medlem

Hej Merete,
    Vi valgte en römer king plus eller noget i den stil. Vi skal til Gråsten i morgen, så der skal stolen indvies :o)
    Knus fra Lise

Mocca26Mocca26
    Medlem

For dem der ikke skulle vide det, så kan man købe rømer stolene noget billigere i Tyskland – Og i meget sjovere farver.

Endda også tripp trapp stolene. Bla hos:

http://www.baby-markt.de

VH Anja –

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.