Terrible Twos – Er I støt på det?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2006 Terrible Twos – Er I støt på det?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Det er vi her hjemme, så det batter. Der er ikke den ting som ikke kan få Mads til at flippe et tantrum om det så er fordi jeg smiler forkert eller drejer hovedet, så kan han flippe helt ud. Det er faktisk lidt sjovt.

Den 28 lå jeg i sengen det meste af dagen med resterne af omgangssyge og for første gang (i lang tid) havde Sten mads med på indkøb (“andle” som Mads kalder det). Her fik han det største tantrum i mands minde, så Sten tilsidste måtte tage ham på armen og bare tage hjem igen. Jeg tror ikke at Sten syntes at det var så sjovt.

Hvad med jeres børn – er I støt på de terrible twos?
    Linda

Anonym
    Gæst

Ja, søde Toke har også haft “tantrums”, men det gik hurtigt over, da vi ignorerede ham 🙂 Men det kommer nok igen.
    knus anja

tmercitmerci
    Medlem

jo da. oftest når Freya er overtræt træt. så kan maden bl.a få en “flad” og flyve henover bordet. Men hun havde lige et par dage hvor hun bare skreg, hovedsaligt for at skrige tror jeg. Så højt og voldsomt som muligt. Blev puttet i sin seng til middags lur og skreg som om vi stak hende med nåle i en time! jeg var flad af grin, i køkkenet fordi det var så overdrevet. Det var ikke gråd eller noget. bare primal skrig. what the H…!!? – hun er heldigvis stoppet med det, måske fordi hun ikke fik ønskede opmærksomhed eller fordi det bare var noget der skulle prøves af.

tobimat2tobimat2
    Medlem

Ork jo. Mange gange…. Idag var det en trøje der drillede. Jeg måtte ikke hjælpe, og hun kunne ikke selv få armen i. Hun gik Fuldstændig bananas. Slog, sparkede og skreg til den store guldmedalje. Det var fakisk RET svært ikke at komme til at grine!!!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.